субота, 29. октобар 2022.

MAGIČNI LIK

 

4 коментара:

Анониман је рекао...


Odgonetka:

PETKOVSKI
EUROPEIDI
TRENERSKI
KONDRATIJ
OPERACIJA
VERACIRAM (ili VERA CIRMA)
SISTIRATI
KDKIJAT
IIIJAMI

Vlašar

N. Petkovski је рекао...

Pretekao me Vlašar (a mogao je ostaviti da rešim JA ovaj rogalj, MENI POSVEĆEN). Ipak da ispravim njegovu grešku: Italijanska glumica je VERA CARMI. Ipak i ja sam stavio prst na ovaj rad, ha-ha-ha!

Hvala Branku Milovanoviću, ja sa velikim zadovoljstvom rešavam ovakve tvrde orahe.

N. Petkovski је рекао...

I da ne budem pogrešno shvaćen - moje oštro inspektorko oko uvek zapazi grešku ili nešto netačno u celom kontekstu. One crtice na liku kad se radi o pojmu sa dve ili više reči, kad ih razdvajaju, često su postavljene na pogrešno mesto. Tako i sad kod imena i prezimena italijanski glumice (uspravno).

Riza B. је рекао...

Bravo za moga prijatelja iz Makedonije. 😉🇲🇰