среда, 16. новембар 2022.

JOVANOV SLOGOVNI KVADRAT (366)


Isti pojam na sve četiri pozicije

Prvi lik

DA, DI, DI, FI, FI, GO, GO, JA, JA, JE, JE, LI, LI, MI, SAN, SKO

Vodoravno i okomito: 1. Drugi po veličini grad u Kaliforniji (adresa: DENIS GOJA), 2. Ljubitelj i skupljač ploča i drugih nosača zvuka (mn.), 3. Čuvena pjesma grupe "Lutajuća srca", 4. Davanje mnogo golova, utakmica s mnogo golova (ob. u nogometu).

Drugi lik

DI, DRI, DRI, GO, GO, JE, JE, KA, MA, NA, NA, NjE, NjE, NjE, SAN, SAN,

Vodoravno i okomito: 1. Strano žensko ime, 2. Najjužnija američka luka na Pacifiku, 3. Spavanje polusnom, 4. Glagolska imenica od glagola nagoniti.

Treći lik

DI, DI, E, GO, GO, JE, KO, KO, MAN, RA, RI, RI, SAN, SAN, TA, TA

Vodoravno i okomito: 1. Velika kompaktna masa leda koja pluta morem, a u kojoj nema zagađenja, 2. Zapovjednik manje vojne ili policijske jedinice (mn.), 3. Američki grad koji ima četvrti po veličini zoološki vrt u svijetu, 4. Pustolov (u narodnoj pripovijetki).

Četvrti lik

AZ, DI, DI, GO, JE, JE, LA, LA, PLO, SAN, SAN, ŠA, TO, TO, VO, VO

Vodoravno i okomito: 1. Dvorac u Normandiji (izvorno: Chateau Lassan) iz povijesnog romana "Šarpova opsada" (izvorno: Sharpe's Siege) američkog pisca Bernarda Cornwella (izvor: https://sharpe.fandom.com/wiki/Henri_Lassan), 2. Cijev ili kanal preko koga se griju udaljeni prostori (mn.), 3. Francuski kemičar , Antoan (1743-1794), otkrio da je zrak smjesa kisika i dušika, 4. Američki velegrad (1.400.000 st.) udaljen 30-ak km od meksičkog velegrada Tihuane (1.900.000 st.).

Autor: Jovan Nedić 

1 коментар:

Анониман је рекао...


Odgonetka:

Prvi lik:

SAN-DI-JE-GO
DI-SKO-FI-LI
JE-FI-MI-JA
GO-LI-JA-DA

Drugi lik:

KA-SAN-DRI-NA
SAN-DI-JE-GO
DRI-JE-MA-NJE
NA-GO-NJE-NJE

Treći lik:

E-KO-SAN-TA
KO-MAN-DI-RI
SAN-DI-JE-GO
TA-RI-GO-MAN

Četvrti lik:

ŠA-TO-LA-SAN
TO-PLO-VO-DI
LA-VO-AZ-JE
SAN-DI-JE-GO

Vlašar