среда, 16. новембар 2022.

REBUSANJE (4772)

5 коментара:

Анониман је рекао...


Rešenje: SIPAJU GOSTU PIVO (sipa, jugo, stup, Ivo)

Vlašar

Luka је рекао...

Da!

Želja је рекао...

Bravo Vlašar! Problem je bio povezati O sa riječi JUGO. Uvećavši sliku vidim smisao - na jugu kompasa piše OŠTRO ("O). Ovo je po meni uspješan rebus koji ovisi o načinu razmišljanja članova žirija. Vidi ocjene od 2-9!

Slavko Bovan је рекао...

Ne bih se ja osvrtao na žiriranje. Žirirano je kako je žirirano. Lično mislim da je ovo jedan običan rebus koji je mogao na tabeli i malo uviše, ali i malo uniže. Neka ga tu gdje je. Dva rebusa koja sam odbacio i odabrao ovaj, na tabeli su malo bolje plasirani (drugi su imali istu kombinaciju kao ja). Ipak, opet bih poslao ovaj kao svoj izbor.

Željko Jozić је рекао...

Slavko, kad ti to govori pobjednik u konkurenciji REBUS na PAZAH-u shvati to ozbiljno.
Ipak sam ja na TIO objavio najviše rebusa u životu, samo da se zna. :)