петак, 2. децембар 2022.

VEČERAS U BORU

Piše. Krsta Ivanov

Promocija nove knjige Marine Raičević " Pročešljane razbarušene misli", koja je najavljena na TIO, 30.10.2022., večeras je u Narodnoj biblioteci u Boru,obavljena  sa početkom u 19 h. To je kniga aforizama, ima tri dela, prema samom naslovu, govorili su Vesna Tešović, upravnik biblioteke i recenzent Miodrag Stošić.  Reči pohvale sa njihove strane. Na kraju i sama autorka je govorila i pročitala par aforizama. Takođe, zahvalila se poimenično nekima od prisutnih, a bilo ih je 20-ak. Posebno mi je bilo milo kada je izgovorila moje ime uz "koji me je uveo u svet enigmatike". 

Pripremila je po knjigu za G. Mandića,. N. Nedića i Šariće. 
Moj izbor iz svakog dela: 
"Nismo se opasuljili, zato nas ne šljive"
"Beskičmenjaci traže dobra leđa"
"Reči nemaju kosti, ali zastaju u grlu"


6 коментара:

Zdravko је рекао...

Čestitam autorici knjige!

Ova dva zadnja (izabrana) aforizma su toooliko istinita!

Marina Raičević је рекао...

Hvala najlepše na objavi i lepom predstavljanju. Srdačan pozdrav svim enigmatama iz Bora od Marine Raičević

Slavko Bovan је рекао...

Jutros sam pridodao i dvije fotografije koje sam našao na FB (Krsta Ivanov je poslao jednu sličnu).

Gojko је рекао...

Čestitam Marini i unaprijed zahvaljujem za knjigu

Анониман је рекао...


ЧЕСТИТАМО МАРИНИ РАИЧЕВИЋ НА НОВОЈ КЊИЗИ!

ШАРИЋИ

Nedjeljko Nedić је рекао...

I ja joj čestitam i zahvaljujem što me se sjetila.