среда, 15. фебруар 2023.

JOVANOV SLOGOVNI KVADRAT (378)

Prvi lik

FOR, GO, MA, MA, MI, MI, RE, RE, SE, STI, STI, ŠLjA, TI, TI, U, U

Vodoravno i okomito: 1. Knjiga britanskog pisca Roberta Macfarlanea objavljena 2003. godine u Londonu i Njujorku pod naslovom "Mountains of the Mind", a u hrvatskom prijevodu izdana u Zagrebu 2022, 2. Pristaše reformizma, 3. Stvarati u mašti sliku nečega što ne postoji, 4. Prljati se mašću.

Drugi lik

ĐE, GO, GRA, GRA, KĆI, MA, MA, MI, MI, NA, NA, PRO, RE, RE, U, U

Vodoravno i okomito: 1. Isti opis kao u prvom liku, 2. Novi plan, preinaka u nekom procesu i sl. (mn.), 3. Koja je postavljena u neku gradnju, konstrukciju i sl., 4. Ona koja je razmažena, nenavikla na ozbiljne napore, teškoće i odgovornosti.

Autor: Jovan Nedić

 

2 коментара:

Nedjeljko Nedić је рекао...

GO RE U MA
RE FOR MI STI
U MI ŠLJA TI
MA STI TI SE

GO RE U MA
RE PRO GRA MI
U GRA ĐE NA
MA MI NA KĆI

Belirac је рекао...

Rješenja su ispravna:
1. lik) "Gore uma", reformisti, umišljati, mastiti se
2. lik) "Gore uma", reprogrami, ugrađena, mamina kći