субота, 25. март 2023.

GOJKO PENZIONER


13 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Srećno u penziji!

ROK BAN је рекао...

Sretno u penziji, da je što duže koristiš.

Gojko је рекао...

Prije tri dana sam okončao(svoj) radni vijek.Stekao sam jedan od uslova za odlazak u penziju(raspust, kako volim da kažem).Kolege i koleginice(one su u većini)su me fino ispratili.Bio je poklona s njihove strane,a i pohvalnih riječi od šefa i šefice(malo mi bi i neprijatno).U svom obraćanju sam napravio kratak presjek svog/našeg rada na pomalo i duhovit način što je kolektiv sa smijehom prihvatio.Nije se moglo,naravno, bez pića,meze,muzike.Bilo je dirljivo,kažu,neke koleginice su i emotivno reagovale.Slično druženje,a isti povod ,planira se i za kraj maja , negdje u prirodi.Nisam mogao a da ovaj događaj ne propratim i pjesmom PENZIJA.Kada je u pitanju enigmatska penzija o njoj ne bih još da razmišljam

P E N Z I J A

Dođe,eto red na mene
u penziju da se krene

Radni vijek i znani Biro
polagano kao ćiro

Hvatam neki drugi ritam
komotnije ću da skitam

Nakupi se toga staža
da l' penzija biće draža

Išlo se je i na Pale
bilo posla, bilo šale

Komisija ova,ona
otišlo papira tona

Bilo svadbi i sahrana
i lijepih i teških dana

U penziju išli stari
da nam prosjek se ne kvari

Dolazile snage mlade
počinjali tu da rade

Ispraćali neke,znate
pitali za veće plate

Ljilja,Vesna,onda Sneki
poredak moj to je neki

Zavod nam je taj znak Vaga
sa mnom ženska radna snaga

Računar mi stvar'o muku
uh,bilo je lele-kuku

Izleti u selo etno
i to bih u pjesmu metn'o

Al' i neke mjesta druga
gdje se dobro jede,cuga

Kartoni ti u kaseti
pa ko tog da se ne sjeti

Novčane pa dokup, radne
elan ne sm'je tu da padne

Svima vama naklon,hvala
poveliko k'o Avala

Zdravko је рекао...

Gojko, a što reći, nego SRETNI PENZIONERSKI DANI I GODINE!

Svetlana је рекао...

Baš lepo, Gojko! Uživaj! :)

Анониман је рекао...

СРЕЌНИ ПЕНЗИОНЕРСКИ ДЕНОВИ И ГОДИНИ!!!

Гоце Павлов

Esad L је рекао...

Sretno u penziji!

Luka је рекао...

Sretno mladom penziću!

Анониман је рекао...

Sretno u penziji, Gojko! Uživaj! Buje

Nedjeljko Nedić је рекао...

E, sad smo trostruki kolege: umirovljenici, zagonetači i pisci!

Gojko је рекао...

Hvala Svetlana, hvala drugari.
Nadam se da mi na "raspustu" neće biti dosadno.

N. Petkovski је рекао...

Gojko, neka ti je srećna penzija i da je duuuuuuuuuuuuuuuuuugo trošiš!

Бранислав Никић је рекао...

Konačno si opet mlad! Mlad penzioner. Mirni i zdravi penzionerski dani!