четвртак, 27. април 2023.

U SARADNJI S PRIRODOM

Miloš Milićević (Sasvim prirodno).
 

6 коментара:

M. Милићевић је рекао...

ПЈЕСМА О МЕНИ

Имадох срећу, Богу хвала
Да ме на селу роди она
Која је све од себе дала
Да будем одјек живог звона

Откан од лишћа младе брезе
Бујади, коприве, цвијета глога
Бачен у немилост тихе језе
Између бездана и вртлога

Уткан у брда и козје стазе
Нагнуту ограду око њива
Стада оваца, чобанске образе
У снове предака, чашу кољива

Умиван сузама безгласног плача
Јер понос не да крику вани
Очима упијах оштрину мача
Који ће невиног да ме брани

Крочим стазама памтивијека
И срећем незнанце снене
Увјерен да сам срео човјека
Који одавно тражи мене

Nedjeljko Nedić је рекао...

Bjež'te svi na selo.
Šta fali Milošu i meni?

Slavko Bovan је рекао...

Svojevremeno "Bijelo dugme" promovisalo tzv. pastirski rok.

Da li je ovo PASTIRSKA ENIGMATIKA?

Zdenko је рекао...

ISTKATI EPSKI ANAGRAM!

Анониман је рекао...

PA I EKSTRA GIMNASTIKA!

Stipan

Zdenko је рекао...

ASKETSKI TIP I ANAGRAM!