недеља, 17. септембар 2023.

REBUSANJE (5015)

Dragiša Cetić

EDL 2023 - osmo mesto (8-10)

12 коментара:

A. Golubić је рекао...

U TELEKOMU NAMA MUTE

Анониман је рекао...

U TELEKOMU NAMA MUTE
(U,TELE,KOMUNA,MAMUT,E)

Goce Pavlov

Aljoša Vuković је рекао...

Odličan.

Анониман је рекао...

Ovaj je najbolje plasiran od onih s dodanim slovima. Ocjena: 5,5. Pero

Dejan Minić је рекао...

Mislio sam da se zaustavim sa komentarima, ali sad kad sam krenuo neka još malo.

Odlično rešenje, veoma istinito i da nema dopisanih slova bilo bi 9. Mora 5.:) Zbog dopisanih slova ga ne bih uzimao u obzir za top 20.

Slavko Bovan је рекао...

Rješenje je tačno, a Dragiša mi je jutros javio da se povlači u ilegalu dok ne prođe "bura" oko ocjenjivanja ovog rebusa. Javiću mu kad prođe opasnost.

A. Golubić је рекао...

Od devet dosad objavljenih rebusa ovo je peti koji u postavci i rješenju ima prekid na istom mjestu što je za mene mana, ali očigledno za žiri i većinu komentatora nije. Unatoč solidnom rješenju, zbog dopisanih slova po meni ne zaslužuje mjesto u top 10.

Slavko Bovan је рекао...

Vrlo cijenim sve koji iznose svoja zapažanja. Ova takmičenja i ove objave za to i služe da malo divanimo (što bi Luka rekao u rebusu). Kada objavim prvih deset, onda ću krenuti sa objavom ostalih rebusa (prvo onih koje već imam grafički pripremljene) pa se nadam da će biti konstruktivnih komentara pošto će vjerovatno (sasvim je logično!) biti mišljenja da BAŠ TAJ REBUS zaslužuje da bude u prvih deset.

Slavko Bovan је рекао...

PS. Za koji dan ću paralelno da objavljujem i "neludajske rebuse" kojih se nakupilo poprilično.
Samo da malo prodišem i vraćam se u redovan režim rada.

Gojko је рекао...

Meni nije logično da ovo prvo slovo(samostalno) bude i u postavci i (samostano) u rješenju.To je nešto ako isti korijen.Ja bih išao,(da rebus ne izgubi na značaju ) sa:auto m, tele, Komuna,mamut e).Mislim da je tako,ali nemam ništa protiv drugačijeg razmišljanja.

Анониман је рекао...

U pravu si Gojko, to nije mali propust. Sva sreća da ovo nije primijetio Dejan. Pero

Dejan Minić је рекао...

Meni su dovoljna bila dopisana slova.

Na ovu pojavu koju je Gojko primetio, su me navikli dragi prijatelji iz ˝Kviskoteke˝, pa više to i ne primećujem:)