субота, 21. октобар 2023.

REBUSI -SOZAH

(Blog B. Modrića)

Prvi dio natjecateljskog dijela 39. SOZAH-a bio je dopisni natječaj u sastavljanju zagonetaka. Natječaj je raspisan 17. svibnja 2023. godine zaključno sa 30. lipnja 2023. godine (44 dana). 

Jedan od zadataka je bio sastaviti REBUS, klasični - u čijoj frazi moraju biti uvrštena najmanje dva od ponuđenih imena članova ZKD-a:ANĐA, ANTUN, BRANKO, EVICA, IGOR, MIRJANA, VJEKO, ŽELJKO.

Radove je ocjenjivao žiri od tri člana: Radoja Racanović, Nebojša Dragomirović i Željko Lebeda. Član je bio i Tonči Milat, ali zbog privatnih obaveza i odlaska u SAD, Tonči je naknadno odustao od žiriranja.

Na natječaju za rebus sudjelovalo 56 natjecatelja.

Prvo mjesto osvojio je ANTUN JURIĆ


Drugo mjesto osvojila je MARINA BERIŠIĆ

Treće mjesto osvojio je ZORAN RADISAVLJEVIĆ
Zahvaljujem se Branislavu Nikiću na ilustracijama rebusa.

27 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Čestitke najboljima.

Slavko Bovan је рекао...

Ipak se mogao sastaviti rebus a da sadrži ŽELJKO :)

Анониман је рекао...

Čestitke pobjednicima.
Mišljenja sam da je u propozicijama trebalo biti navedeno da traženi pojmovi iz fraze mogu biti i u padežima. Ja osobno to nisam znao.
Stipan

Slavko Bovan је рекао...

Četvrtoplasirani rebus će danas u 10 u REBUSANJU.

Анониман је рекао...

A ko je ili šta je taj KUŽELJ? Pero

Predrag Bošnjak је рекао...

Kuželj je vjerovatno stanovnik mjesta Kuželj

Luka је рекао...

'Ne bi se štel mešat', no na netu nalazim školski naputak:

Sufiks -anin
Kod mjesta čiji nazivi završavaju slovima č, ć, dž, đ, j, lj, nj, š, ž, r koristi se sufiks -anin. Tako imamo Rovinj – Rovinjanin, Poreč -Porečanin, Bolč – Bolčanin, Draganić – Draganićanin, Kuželj – Kuželjanin.

Dakle, ne bi bio etnik!?

Luka је рекао...

Koristim priliku zahvaliti se domaćinima na dgostoprimstvu i odličnj organizaciji, te uputitti čestike ponajboljima u sastavljanju i rješavanju!

Анониман је рекао...

Ko je subjekt u trećeplasiranom rebusu? Boris

Анониман је рекао...
Администратор блога је уклонио коментар.
Анониман је рекао...

Iz do sada viđenog, žiriranje je bilo vrlo dobro. Bojim se da su se kod rebusa malo pogubili, jer osim pobjedničkog koji je solidan, druga dva su neobjavljiva. Otkud tolike nule znanim autorima? Pero

Slavko Bovan је рекао...

Moj:
VIRI GORAN ĐAVOLAN
(VIR, IGOR, ANĐA, VOLAN)

Slavko Bovan је рекао...

Naknadno ću pobrisati sve ovo nepotpisano (sad sam u vremenskoj stisci).

IlijaO је рекао...

Moj rebus je bio :
DIVAN ĐAK ADEMIR "JANAF" OBOŽAVA! ( div, ANĐA , kade , MIRJANA, Fo (Dario), Božava !) Zar je za nulu u odnosu na ono "padežovanje"?

Predrag Bošnjak је рекао...

Evo moj i Slavkov slični: IVA I GORAN ĐAVOLA TRAŽE!

Slavko Bovan је рекао...

Imao sam nekoliko rebusa koji se uklapaju u propozicije, ali mi se učinio najsimpatičniji učinio onaj rimovani :)
Dobio je 21 bod.

IlijaO је рекао...

Ma imao sam i ja nekoliko ( npr: DEBITANT UNI GORDANU VODI!-I GORAN TU NUDI MUŠTIKLE!), ali sam glupan , odabrao onog s korijenom- Božava i obožava!

Бранислав Никић је рекао...

Kuželj sam našao kao prezime u Hrvatskoj i Srbiji:

Dr Jaroslav Kuželj, začetnik medicine u Čačku, rođen je na staroj granici Češke i Šlezije (Najsorgen, 1846. – Zagreb, 1928.).

Belirac је рекао...

Ako je najbolje plasirani rebus s rješenjem: USTAV JE KORISTAN ĐACIMA (usta, Vjeko, rist, Anđa, cima) dobio 27 bodova, koliko bi onda bodova dobio rebus s rješenjem: USTAV JE KORISTAN ĐAVOLANKAMA (usta, Vjeko, rist, Anđa, volan, kama)?

Анониман је рекао...

Dobio bi manje. Koja ideja; kama umjesto đaka!? Željko

Aljoša Vuković је рекао...

Moj je bio: U ČOVJEKOVOJ NATURI GORŠTAKA IMA (učo, Vjeko, vojna, tur, Igor, štaka i Ma)

Slavko Bovan је рекао...

Imate kod Modrića zanimljivu diskusiju - Radojin odgovor i komentare na taj odgovor. Izvolite pročitati.

Predrag Bošnjak је рекао...

I zna li se ukupni redoslijed svih učesnika u sastavljanju radova po svim disciplinama osim navedene trojice?

Slavko Bovan је рекао...

Tu tabelu nisam dobio (još).

Predrag Bošnjak је рекао...

Dobro bi bilo da postoji ta tabela

Slavko Bovan је рекао...

Ko ima vremena i živaca, može je sam napraviti.

Predrag Bošnjak је рекао...

Ne ide mi statistika zadnjih 20 godina 😆