уторак, 24. октобар 2023.

ŠANKANJE

Enigmatski klub "Kikinda" je imao zapažen nastup u Novoj Gradišci na SOZAH-u. Od pedesetak učesnika čak 14 su članovi EKK (samo EKK ili i EKK i nekog drugog kluba). Maneken narandžastog dresa (IlijaO) se takmičao za ekipu koja bolje plaća (N.Nedić je okupio elitne igrače) i to u dresu neodređene boje...jedni govore da je crvena, drugi bordo, treći ljubičasta...ali osvojiše pehar. Pomenuti IlijaO je čak bio VICE (viceprvak u pojedinačnoj konkurenciji). Čestitka i ovim putem.

Ipak, nije se odrekao ni EKK. Veoma je uspešno predstavljao narandžaste u nezvaničnoj, ali važnoj disciplini - u šankanju. Konkurencija je bila žestoka, ali Ilija se poazao da je vrhunski as i u šankanju na sat i u šankanju slobodnim stilom

9 коментара:

Gojko је рекао...

Bolje i šankanje nego sankanje...

Анониман је рекао...

DIO NOVACA ZALIJ!
Stipan

Анониман је рекао...

Ja bih rekao - šanksonjer !


stjena

IlijaO је рекао...

Ima li netko nešto kazati konstruktivno?

N. Petkovski је рекао...

Ajde šankeru, natoči meni jedno skopsko pivo! Plaćam evrima (mogu i metalnim makedonskim denarima, koje sam skupio za tebe).

IlijaO је рекао...

Evo ukratko:
... živim život i uživam, bio ja budan ili snivam,
i drugi bi al' da mogu, popit dvije -tri s nogu.
A svi drugi koji kmeče i krste se lijevom šakom,
poruka nek je , ne daj vjeru, brate, svakom!

Il u crkvi il za šankom, na mostiću bijah tankom,
tamo se danima molim,a ovo baš oduvijek volim
i čekam one koji inače lažu, da mi nešto pametno kažu
al' od onog koji se od svoje sjene krije,
nikada nitko ništa pametno čuo nije!

PozzzNikola!

N. Petkovski је рекао...

Odnosi li se nešto iz tvoje pesme na mene, pošto meni šalješ pozdrav?

IlijaO је рекао...

Ama ne, Nikola prijatelju! Opucao me sevdah, ti si sušta suprotnost od onog što sam htio poručiti...Uvijek drag prijatelj i dobrodošao...ne se sikiriki...pjesmuljak je samo odgovor na jednu Slavkovu poruku !

Belirac је рекао...

Jeste li znali da na Vlašiću već godinama postoji "Šankanje": Klix.ba?