уторак, 30. април 2024.

REZULTATI MAGIČNI LIK (2)

5 коментара:

Миле Јанковић је рекао...

3 ISTA RADA, KOMPJUTERI SU RADILI PUNOM PAROM.OVO SU ORGANIZATORI TREBALI DA SANKCIONIŠU, ZNA SE KO JE PRVI POSLAO RAD, ĐOKIĆ POENI, O STALA DVOJICA (J.NEDIĆ I BOŠNJAK) NULA POENA. JA IMAM PROGRAM ZA KVADRATE, I PROBAO SAM DA SASTAVIM ŠTIT SA POJMOM "MASLENICA" I NISAM USPEO, BAZA MI JE SLABA.

Анониман је рекао...

Ovaj žiri nije niti sankcionirao, niti davao nule. Kod magičnih likova, a pogotovo štitova gdje uglavnom svi idu linijom manjeg otpora i stavljaju traženu MASLINICU na treće mjesto, moguće je da među pedeset radova bude istih. Za ovu zagonetku Valter je jedan od najstrašnijih. Inače, u Hrvatskoj nitko od značajnijih autora ne koristi računalo da mu sastavlja, osim Željka Jozića, a on ove godine nije sudjelovao i tako predao titulu bez borbe. Glasnogovornik HZS

Анониман је рекао...

Umjesto najstručniji računalo mi samo napisalo najstrašniji. Oprostite

Predrag Bošnjak је рекао...

By the way,...
1. Nemam nikakav kompjuterski program za sastavljanje bilo koje mrežaste zagonetke niti me zanimaju takva pomagala
2. Nemam bazu vlastitih pojmova npr, osmice, sedmice itd. Jedino što imam to su trinaestice što mi je nedavno poslao N.Nedić.
3. Od rječnika koristim dostupne rječnike na internetu.

valter kvalić је рекао...

Kad više autora krene s istom riječi, sasvim je moguće da dođu do istog rješenja, tako da smo tri ista štita bodovali jednako, uvjereni da nitko od njih nije prepisivao od drugoga. Što se tiče korištenja računala, to se ne može dokazati. Meni kao specijalistu baš za ove štitove 7x9 (imam preko 300 objavljenih) svi izgledaju normalno, onakvi kakve bih i ja mogao sastaviti.
Valter