недеља, 15. децембар 2013.

ROĐENDANSKA IMENARKA


4 коментара:

N. Petkovski је рекао...

Hvala ti Mladene iz sveg srca! Učinio si mi veliku čast. Znači ipak sam zaslužio imenjarku :):):)

Анониман је рекао...

Kad je vec slavljenicka, mogla je skandinavka da bude daleko bolja i da nema ulaza.To vise skoro da nije dozvoljeno da dobru skandinavku.

N. Petkovski је рекао...

Ma daj anonimuse, ne kvari mi raspoloženje. Vrlo važno što ima ulaza i što ti smatraš da bi trebala biti daleko bolja. Ti baš poklonjenom konju gledaš u zube. Puno je bitnija pažnja i čast koju mi je Mladen učinio i ja sam mu se iskrenao zahvalio. Meni je gest važan.

Mandrak је рекао...

Pretpostavljam da bi g. Anoniman mogao da napravi bolju, ali da nije imao vremena ni da se potpiše, a kamoli da mi na delu pokaže kako treba. Verujem da je reč o nekom blistavom umu, koji bi kao od šale mogao da iznedri vrhunsku kreaciju... mada me čudi što nije ukapirao:

a)da ovo nije obična skandinavka već skandi-imenarka, što znači da sadrži samo imena/prezimena poznatih ljudi,
c)da jedino ja, kao idejni tvorac te forme, mogu da dozvolim ili zabranim ulaze, i
c)da nije napravljena da bi mi anonimusi tapšali, već da bih ukazao čast kolegi.