уторак, 20. септембар 2016.

ZRNCA (1294)


9 коментара:

Dusan је рекао...

SOFIJA LOREN
LOREN BEKOL

N. Petkovski је рекао...

E sad đavo će ga znati kako se stvarno izgovara ova druga. Na vikipedijama na internetu ćete naći da se u originalU piše LAUREN BACALL, da je američka glumica, ali ako prošetate na više jezika, naićićete i na LORIN BEKOL, i LOREN BEKOL, ali i na LOREN BAKOL. Ja sam je oduvek znao (pogrešno ili ne, ne znam, kao LORIN BEKOL). Ništa ne tvrdim, samo komentarišem.

Slavko Bovan је рекао...

Tačno.

Nikola, i ja je znam kao Lorin Bekol.

Luka је рекао...

Jest Nikola,i ja se često dvoumim kadje fonetika u pitanju, a ovdje mi je izvor bila: Википедија, слободна енциклопедија, u kojoj stoji:
Лорен Бакол (енгл. Lauren Bacall; 16. септембар 1924 - 12. август 2014.) била је америчка филмска, позоришна и телевизијска глумица

...te je rješenje ove rođendanske filmske poveznice:

Sofija LOREN Bakol

Belirac је рекао...

U "Novom transkripcionom rečniku engleskih ličnih imena" Tvrtka Prćića piše:
Lauren ... Loren - BOLJE NEGO Lorin
Bacall ... Bakol - BOLJE NEGO Bekol

Luka је рекао...

Dakle, po Prćiću sam odabrao pravu kombinaciju!!! :)

N. Petkovski је рекао...

Onda je Dušan malo pogrešio u rešenju pišući BEKOL, jer je morao da iskombinuje dva "A".

Luka је рекао...

Zato sam i napisao ispravno rješenje, a vrijednom Duašanu nisam dao packu!

Dusan је рекао...

HVALA DIDA!