уторак, 20. септембар 2016.

IDEMO U ŠIROKI BRIJEG (1)


7 коментара:

IlijaO је рекао...

Eto, recimo: IDEMO !

Анониман је рекао...

Iz Rijeke će nas doći desetak. Imat ćemo i žensku ekipu. Pozdrav, Pero

mihajlo је рекао...

GDE MI OBORIŠE KIRIJU!

IlijaO је рекао...

Slavonska ekspedicija zasad sa -sedam!

Анониман је рекао...

Riječka 11 ili 12. Jedan auto vozi Valter Kvalić iz Istre. Kola broj dva su od Željka Jandragića koji kreće iz Crikvenice. Kola broj tri su od Marka Perkovića (nije Thompson, već Simpson). Zadnja kola puna žena vozim ja i po planu svi se nalazimo u petak točno u podne u Imotskom.
Pozdrav, Pero

Slavko Bovan је рекао...

Ako sve bude teklo po planu, eto mene u Hercegovinu u petak (za tri dana) u jutarnjim časovima. U dolini Neretve sam od od nedjelje do petka, a onda se hvatam Širokog Brijega.
Trebalo bi da bude direktnih uključenja sa SOZAH-a.

Hajro је рекао...

Ako sve bude teklo po planu i ja ću se nekako skotrljati sa sjevera, svratiti u Glamoč i Livno... radujem se susretu bez organizatorskih obaveza.