четвртак, 20. јул 2017.

KIKINDSKE NOVINE (364)



Kikindske novine 364, 20.07.2017.

3 коментара:

Анониман је рекао...

МАТИРАН ЏАСТИН?
М. Милићевић

Slavko Bovan је рекао...

Nismo mi (EKK) najpametniji na svijetu, ali pravimo pametne poteze.
Evo i današnje potvrde (Od prije pola sata).
Najbolja od svih žena krenula u nabavku, pa je uložila veliki napor da me nagovori da joj pravim društvo (Alergičan sam na dugooooo kupovanje). Kad smo krenuli, Ognjen "naručuje" nekakav sladoled. Ja i ne slušam dalje od "sladoled", a Najbolja "hvata bilješke - te ovakav, te onakav". Kad smo sve (nakon dugih sat vremena) kupili, ostalo je još da kupimo sladoled. Žena ide od prodavnice do prodavnice i traži baš taj. Ja, normalno, sjedim i čekam. Iz jedne prodavnice dolazi prodavačica sa mojom ženom. Ispostavilo se da je ona pitala: "Da li Vaš muž pravi ukrštenice za Komunu?". Kada je dobila potvrdu, ova je izrazila želju da mi se lično zahvali. Naime, to je mama momka sa slike (Nikola Putnik). Žena se zahvaljuje kao da smo ko zna šta uradili.
Naravoučenije: U lokalne listove uvrštavajte lokalne teme. Ljudima će biti draže.

Zoran Jovanović је рекао...

DžIN:TA MANI RAST.
DžIN NAM STATIRA.