понедељак, 31. јул 2017.

NOSTALGIJA (681)



4 коментара:

Belirac је рекао...

Za ovaj prilog rekao mi je, ako se dobro sjećam, Voja Dodevski na SES-u u Kikindi. No dok sam ja došao do stola s "Koceljevačkim novostima", broja 102 više nije bilo. Uzeo ga je neko drugi, a u onoj masi učesnika nije bilo moguće doznati ko.

Kasnije sam vjerovatno od Voje dobio pdf te stranice, a na SES-u u Valjevu i primjerak novina od Veroljuba Babića. Hvala i jednom i drugom kolegi.

Belirac је рекао...

Bilo bi dobro na ovom blogu objaviti popis predstavljenih enigmata s brojevima u kojima su izišli članci o njima. Vjerujem da mnogi to ne znaju.

Belirac је рекао...

Veroljub Babić kaže: "će da bude"!

Belirac је рекао...

Koliko čujem, na SES u Subotici dolaze i Voja i Veroljub sa suprugama. Vjerujem da ćemo vidjeti novije brojeve "Koceljevačkih novosti", a možda i starije, ako ih još ima...

Ja imam sljedeće brojeve: 102 (Jovan Nedić), 103 (SES u Vršcu), 104 (Miroslav Živković), 106 (Petar Jovović), 109 (Marjan Radaković), 110 (Momir Paunović), 111 (Dragan Uskoković), 112 (Branko Milovanović), 113 (Pavlina Nikolić - Levkovski), 116 (Miroslav Cvetković), 117 (Radoslav - Raša Stanojević), 118 (Vladan Zarić), 119 (Milorad Bibin), 120 (Petar Bizumić), 121 (Dragan Radosavljević), 122 (Velibor Marjanović), 123 (Tomislav Vukadinović), 124 (Jadran Goloigra).