уторак, 12. септембар 2017.

REBUSANJE (2937)


10 коментара:

IlijaO је рекао...

Ovo , kao, Nikoli, za sretan put?
MIRIS EDAMERA

Luka је рекао...

Ovo je Slavkov uradak s dopisnog natječaja Boživran 2017, koji dobivši svega 1 bodova, očito nije bio prepoznat od žirija-autora, jer je za ulaz u "top-20" i 50 bodova bilo nedostatno!

Uskoro slijedi obznana rezultata dopisnog natječaja Boživran 2017

Slavko Bovan је рекао...

Jedan poen?
Ih, to je mnogo više od nula.

Luka dojavi mi ko je dao taj jedan bod da znam ko je dobar poznavalac teorije i prakse rebusa (u odnosu na sve ostale pacere).

Slavko Bovan је рекао...

A sada ozbiljno: Ne mislim da je rebus genijalan (daleko od toga), ali mi jeste simpatičan.

Dejan Minić је рекао...

Slavko, to je verovatno Luka u pisanju ispustio cifru 5. Kad si poslao ideju za grafičku pripremu (kojom sam vrlo zadovoljan) stajalo je u mejlu:

63. miris edamera - mir i SEDAM era - 15 bodova

'Ajde, Luka, objavljuj te rezulate - nestrpljivi smo:)

Slavko Bovan је рекао...

Dejane, tvoja grafička priprema rebusa, svakako, zaslužuje sve pohvale.

Čitavih 15 bodova? I-ha-haj...Mogao bih da se uobrazim pa da kažem da je ovo jedan od najboljih rebusa sastavljenih u novijoj istoriji.

I ja čekam rezultate glasanja, jer kada je ovaj moj epohalni rebus bio ispod crte, mogu misliti kakva je genijalnost na samom vrhu. (Uputstvo za neupućene: Ovo se sprdam. Naime, vrlo opušteno pristupam svakom svom učešću na takmičenjima ovog tima i glavna motivacija mi je da podrži sve što vrijedi podržati, a "Boživran 2017" vrijedi podržati.)

PS. Na ovom blogu biće objavljen još jedan moj rebus sa "Boživrana 2017" (manje genijalan od ovoga).

Luka је рекао...

Tako je Dejane, omaškom je ispuštena "petica"!

IlijaO је рекао...

Luka, Luka, ne kradite mi sekretara! Mjesto da si se malo preko veze založio da se rebus bolje plasira, ti mu i ono zasluženo oduzimaš!
Nemoj se sad još i izgovarat'!

Slavko Bovan је рекао...

Moji izvori informacija kazuju da je rebus dobio 115 bodova, ali da je zapisnik "friziran".

IlijaO је рекао...

I sad ne možeš biti ukupni pobjednik! To otvara nade i apetite drugima!