среда, 16. мај 2018.

VIDOVITI SLAVKO


Kada (u šali) kažem da sam pomalo vidovit, baš mi i ne verujete. Evo dokaza. Ovo su fotografije sa proslave povodom 1000 brojeva "Kviskoteke" (pre 4 godine). Na donjoj slici sam sa Tarikom Filipovićem i Tihomirom Jelićem, a slutim da će se slična slika napraviti uskoro u Zagrebu. Na gornjoj slici smo EKK - Ilija Đurković, Dejan Minić i ja u društvu sa Robertom Pauletićem. Slutim da bi se ista fotografija mogla napraviti uskoro u Zagrebu. Naime, Ilija već lagano osvaja bodove, a Dejan se opasno brusi za rebuse.

4 коментара:

Dejan Minić је рекао...

Au, kad prođoše 4 godine! Dobro, sada samo mlađi, lepši i valjda pametniji:)

Jašta da se oštrim. Izbrusio sam za sada 5 rebusa za redakciju ˝Kviskoteke˝ i još toliko za najbolji blog. Nadam se još nekoj ideji.

Dragiša је рекао...

Šta to BRUSE?

Slavko Bovan је рекао...

E, upravo to! Još nekoliko dana do isteka roka.

Анониман је рекао...

Sa Robijem sam surađivao 1996....nisam tada mogao ni pretpostaviti koji je to MLADAC-ZNALAC....ostalo mi je nešto vrlo simpatično iz toga vremena....pisali su po margini stranica razne izreke,a ja sam zapamtio ovu...Ja bih Tanju Tušek metnuo na dušek...hahaha Bok Roberte....Tonći....