среда, 15. август 2018.

JOVANOV SLOGOVNI KVADRAT (150)



Napomena: Ovo je tematski slogovni kvadrat s prošircima. Naime, dva pojma imaju više od četiri sloga. Sve prekobrojne slogove treba upisati u proširke.
DA, DO, DO, JA, KO, KO, KUČ, MA, NA, NA, SA, SA, SAM, SAM, SNE, RU, RU, VIĆ, ŽA, ŽA
Vodoravno i uspravno: 1. Popularna pjesma glumice i pjevačice uvrštene u ovaj kvadrat pod 4 (naslov te pjesme već je bio u slogokvadratu broj 126), 2. Pjesma s albuma "Rebel Heart" ("Buntovno srce"), u naslovu pjesme spominje se i ime pjevačice, 3. Koja ima kovrčavu, kudravu kosu (pridjev se može odnositi na obje pjevačice koje se spominju u ovom slovokvadratu), 4. Glumica i pjevačica koja pjeva pjesmu uvrštenu pod 1.
Autor: Jovan Nedić

2 коментара:

Zdravko је рекао...

KUČKO, JA

DA SAM RU ŽA
KUČKO, JA SAM MA DO NA
RU DO KO SA
SNE ŽA NA SA VIĆ

Zdravko је рекао...

Pokušao sam složiti jedno ispod drugog, ali vidim da ne ide. Zato ono Kučko, ja ispred. Ružna riječ!