понедељак, 21. јануар 2019.

ANAGRAMIRANJE (3530)

Autor: Zdenko Capan

9 коментара:

Анониман је рекао...

Pelješki most

Štefan Markovič

Анониман је рекао...

PIŠE: MLJETSKO!

Dinko

Zdenko је рекао...

S LJETOM PIŠKE!

Анониман је рекао...

TEMELJ - KOS ŠIP!

Šip je relativno dug i relativno tanak element koji se najčešće ugrađuje u vertikalnom pravcu sa površine terena.

Dinko

Luka је рекао...

Koje koincidencije, Dinko, ja jutros Pauletiću poslah Dalmagram:

Prije stupova i kolničke konstrukcije

KOS ŠIP, TEMELJ ...

Luka је рекао...

Evo radova iz moje arhive na ovu temu:

IŠTE PLJESKOM! - M.Šimić (Feniks 327, 70621)
SPLJETOM KIŠE - B.Nazansky (K-rama 1059, 120721)
ŠKOLJEM STIPE ... - S.Orešić (K-rama 1108, 130629)
TEK SMO LJEPŠI! - Marky Mike (SloDal Sfinga 160709)
LJEPŠE KISTOM! - D.Varga (Feniks 602, 180201)
ŠIPKE S LJETOM? - I.Medved (K-teka 1219, 180921)

IlijaO је рекао...

A,valjda, još jučer na FB-u napisah: TEM(E)LJ- OS ŠIPKE!

Анониман је рекао...

Luka,
kada postavka ima malo slova isti (ili vrlo slicni) anagrami su sasvim moguci. Nije ovo prvi put da se istovremeno dodje do iste ideje ili resenja.
Kada sam pravio moj anagram onda sam racunao da malo ljudi zna sta su sipovi pa sam zato dao objasnjenje.
Pozdrav,
Dinko

Анониман је рекао...


GEOGRAFSKI UKRŠTENI ANAGRAM

....Š..
....T..
....I..
....M..
SKOPLJE
....E..

ANAGRAM U STIHU

POLJEM STIŠKE ravnice
vidim objekat u zoru!
Priviđaju mi se skice
divne ćuprije na moru!

Rešenje: PELJEŠKI MOST

Vlašar