петак, 25. јануар 2019.

ZRNCA (3482)

Indirekt
Kći sa njim, a ... (3, 1, 2)
Autor: Tonći Kulić

5 коментара:

Marko Mihaljević је рекао...

sinija (sin i ja)

Slavko Bovan је рекао...

Tačno!

N. Petkovski је рекао...

Mislim da ovo nije baš najpravilnije, jer ako je "kći SA ..." onda bi bilo "sin SA mnom". Da bi rešenje bilo "SIN I JA", prvi deo indirekta bi trebao da glasi "KĆI I ONA" (ili "KĆI I MAMA"). Postavka i rešenje treba da su komplementarni.

Tonci M је рекао...

Slavko, zakinuo si TonĆija u oznakama nauštrb TonČija :)

Slavko Bovan је рекао...

Pardon (Tonči i Tonći). Ispravih ovog momenta. Ovih dana sam bio u užasnoj gužvi pa sam malo zaposatvo ovaj blog. Pokušaću danas sa sve vratim u normalu. Planiram da današnji radni dan posvetim blogu (filovanju za naredne dane) i sređivanju zaostalih enigmatskih obaveza (Ananas-kup npr.). Zasukao sam rukave od ranih jutarnjih časova. Upravo sam srknuo drugu kaficu (ovoga puta kaficu razgovorušu) te sam se latio tastature.