уторак, 29. јануар 2019.

SPOMEN - NIKOLA PEŠIĆ

Autor: Jovan Nedić

16 коментара:

Анониман је рекао...


АНАГРАМНИ ПОСЛЕДЊИ ПОЗДРАВ

ЋАЛЕ ПО НИШКИ си био,
мудре мисли створио,
смислио веома ретке
и дивне загонетке!

Одгонетка: НИКОЛА ПЕШИЋ

Влагор

Belirac је рекао...

U zbirci anagrama Dinka Kneževića nema ni jednog anagrama s rješenjem NIKOLA PEŠIĆ. Tome sam se začudio kad sam to primijetio prije koju godinu, posebno stoga što se u njegovom imenu i prezimenu krije ime grada u kome je živio (NIŠ), kao i pridjev NIŠKI.
Tada sam i sastavio prošireni anagram: NIŠLI(J)A KO PEĆ!
Htio sam jednom zamoliti Nikolu da se slika pored neke npr. kaljeve peći pa da taj sastav dobije i ilustraciju. Nisam to nikad uradio, a anagram je sve do sada ostao zagubljen u mojim svaštarama.

Belirac је рекао...

Među svojim sastavima imam i jedan laki slogovni kutnik posvećen Nikoli Pešiću:

NI-- KO-- LA- PE-- ŠIĆ
KO STO LO- MAC
LA- LO-- VIĆ
PE- MAC
ŠIĆ

Zdenko је рекао...

NIŠ, ILOK! A PEĆ?

Zdenko је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Zdenko је рекао...

ĆALE PO NIŠKI! (govorio)

Zdenko је рекао...

OPĆE, LIK NIŠA!

Бранислав Никић је рекао...

ПЛАКАЋЕ И НИШ (А=О)

Бранислав Никић је рекао...

АЛ' ПИЋЕ НИШКО (пиво)

Belirac је рекао...

Po običaju, Zdenko je "iscijedio" nove anagrame...

mihajlo је рекао...

NOĆ, A LIK PIŠE!

Sneška је рекао...

Mihajlo, ako dodamo Č i D, može i kao pitanje:
ČIK, DAL NOĆ PIŠE?

Luka је рекао...

Na ovom blogu sam 2015., za njegov rođendan 7.3., objavvio:

PIĆEŠ K'O LANI!

Belirac је рекао...

Godine 2016. Nedjeljko Nedić je Nikoli Pešiću čestitao rođendan (7. III.) ovom premetaljkom: ON IKI PLEĆAŠ. Vidjeti OVDJE!

Belirac је рекао...

Evo i "tapšanja" iz 2015. godine: OVDJE. Tu je objavljen anagram Luke Pavičića.

Анониман је рекао...

Sa inicijalima koje je koristio - ČD:

PLAČ. ODE "NIK-ŠIĆ"!

Dinko

Ako me sećanje ne vara Nikola je svojevremeno koristio pseudonim "Nik-šić".