недеља, 27. јануар 2019.

IN MEMORIAM

IN MEMORIAM
Nikola Čd Pešić ( 1948- 2019 )
Rođen je u Semču- Zaplanje. Enigmata, pesnik, satiričar...
Živeo je i stvarao u Nišu.
Pisao je priče, epigrame, haiku poeziju, zagonetke...
Zastupljen je u novinama, zbornicima, knjigama...
Bio je jedan od autora koji je često objavljivao svoje radove na portalu "Šipak". Bio je i priređivač enigmatskih rubrika u časopisu od samog osnivanja.
Danas je naš dragi i poštovani Nikola napustio ovaj svet, ali njegov rad i stvaralaštvo ostaće u dva sveta- Svetu Enigmatike i Svetu Satire.
(Napisala:Marina Raičević na FB profilu )

23 коментара:

Rok Ban је рекао...

Saučešće porodici.

Luka је рекао...

U ime članstva splitskog kluba BOŽIRAN izražavam iskrena sućut porodici.

Luka је рекао...

BOŽIVRAN

IlijaO је рекао...

Pročitao sam to još jutros na Faceebooku, a nisam mogao povjerovati...Tamo sam napisao što mi je prvo palo na pamet,a ovdje samo: šteta nenadoknadiva! Za sve!Sućut njegovima!

Gojko је рекао...

Iskreno saučešće porodici

Nedjeljko Nedić је рекао...

Izražavam sućut Nikolinoj obitelji, a njemu neka je vječna slava i hvala.

Vjeko Hudolin је рекао...

U ime članova Zagonetačkog kluba Dragalič sućut obitelji!

Krsta је рекао...

Porodici Pešić iskreno saučešće!

Svetlana је рекао...

Nikola je prvi enigmata koji nas je napustio, a da sam ga lično upoznala. Iskreno me je štrecnulo kada sam videla ovu objavu. Strašno mi je žao.

Анониман је рекао...


ДЕСЕТА УМЕТНОСТ - СВЕТ ЕНИГМАТИКЕ - изгубили су ИЗУЗЕТНОГ СТВАРАОЦА!
Нашем пријатељу, сараднику и колеги нека је вечна слава. Хвала му за све што нам је подарио а нарочито за ФЕЗ!

Искрено саучешће породици Пешић и ЕК "НИШ".

Гордана и Владимир Шарић

N. Petkovski је рекао...

Danas celi dan nisam bio kod kuće i sad kad sam došao, otvorim blog da vidim šta ima novoga, a onda zapanjujuća vest. Jednostavno ne mogu da verujem. Otišao veliki prijatelj i veliki enigmata. Izražavam duboko saučešće njegovoj porodici, niškom enigmatskom klubu i svim njegovim prijateljima i znancima. Slava mu!

Marina Raičević, Bor је рекао...

Dragog i poštovanog Nikolu upoznala sam 2015. na Susretima enigmata u Valjevu. Bio je to prvi i nažalost poslednji susret, ali i sasvim dovoljan da shvatim da je izuzetan i divan čovek. Zahvaljujući njemu i njegovom konkursu FEZovih zagonetki zakoračila sam i u Carstvo enigmatike. Poklonio mi je tada svoju knjigu "Srž" i onda sam videla da je i odličan aforističar.

Njegov porodici i svima koji smo ga poznavali izražavam najiskrenije saučešće.

Marina

Slavko Bovan је рекао...

Zadnju poruku od Nikole dobio sam krajem novembra koju kopiram:

"odlično, vaš sam član od 2019."

Slavko Bovan је рекао...

Ovakve poruke uvijek mnogo rastuže. Upoznali smo se prije 30-tak godina i za te tri decenije susreli smo se (uživo) makar 50 puta. Iako smo živjeli na "dvije strane svijeta rado smo dolazili na okupljanja enigmata. Imali smo slične poglede na enigmatiku, pa sam rado provodio vrijeme u njegovom društvu. Žao mi je, mnogo mi je žao. Saučešće porodici i svim njegovim prijateljima.

Belirac је рекао...

I mene je ražalostila ova vijest. Valjda na svim Susretima enigmata Srbije na kojima sam bio, bio je i Nikola. Uvijek prijateljski raspoložen i ugodan sagovornik. Više ne idem na te susrete, a neće ni Nikola. Zagonetaće, nadam se, u nekim drugim dimenzijama. Čuvaćemo uspomenu na njega. Slava mu!

Mandrak је рекао...

Pešić je bio dobar čovek i dobar enigmata.
Glupo je da na ovom mestu izražavam saučešće, ali svakako se može odati poslednja pošta.
On je, uz Radakovića, prvi enigmata kojeg sam upoznao. Sreli smo se na sajmu knjiga u Nišu, ima tome blizu 10 godina.
Objavio je moje prve radove u Vesniku NZ, na srednjim stranama koje su (bile) rezervisane za EK Niš. Pravio sam nekakvu lančanu ukrštenicu po njegovoj želji. Imao je ideju da se potpisujem kao MladeNI ili MladeNIŠ.
Takođe, slao je moje radove na različite adrese i trudio se da mi nađe nekakav angažman. On mi je javio kad je nakon par meseci objavljena prva skandinavka u Alo razbibrizi.
Nešto sam u februaru 2011. crtao za njegovu knjigu "Srž", ali mu igrom slučaja nisam predao jer sam se vrlo uskoro odselio iz Niša.
Zaista mi je žao što je otišao.


Бранислав Никић је рекао...

Sjajan kolega, odličan enigmata i pesnik. Srpska i niška enigmatika ostala je bez jednog izuzetnog enigmatskog stvaraoca. Neka mu je večna slava!

Анониман је рекао...

М.Пауновић

Искрено ме је ражалостила ова вест. Никола је мој драги колега, као и ја заљубљеник у "ситне" загонетке. Био је велемајстор за стиховне загонетке. Написао је дивну књигу, праву студију о загонеткама у стиху, скромно названу "Стишићи". Најзаслужнији је за покретање и организацију Фестивала ауторске загонетке (ФЕЗ), а вези са тим загонеткама издао је две књиге.

rjovicic је рекао...

Svi članovi Udruženja enigmata "Vuk Karadžić" i ja lično, odajemo poslednju poštu našem enigmatskom prijatelju.
Njegovoj porodici upućujemo iskreno saučešće.
Radojica Jovičić

Sneška је рекао...

Nisam ga poznavala lično ali reči podrške i ohrabrenja koje mi je uputio ostale su kao zavet!

Rešad Besničanin је рекао...

Saučešće Nikolinoj porodici.

Unknown је рекао...

Vest me je iznenadila, iako sam znao da je bio bolestan.
Izgubili smo jednog dobrog čoveka uvek spremnog za šalu i
naravno svestranog enigmatu
Iskreno saučešće porodici Pešić.

Unknown је рекао...

Hvala svima ma izrazima saicesca u ime porodice Pesic,
Tata se lavovski borio sa ovom opakom bolescu i posle 5 godina izgubio bitku,
Ipak, njegova dela ucinice ga besmrtnim, a mi cemo nastaviti tamo gde je on stao,,,
Jelena Pesic Bogdanovic