недеља, 20. јануар 2019.

REBUSANJE (3527)


6 коментара:

Lidija је рекао...

Može li pomoć, broj slova u frazi?

Dejan Minić је рекао...

Fraza je 4,7-3.

IlijaO је рекао...

TASTA VOLI KEMAL ! ( lame, kilovat-sat )

Andon Koloski је рекао...

Dejane, jel' ovo lagana najava za 27-mi?

Dejan Minić је рекао...

Jeste, Andone, ali za 2020. godinu! Video sam od dragog kolege Sečujskog kako on to radi, pa sam prepisao:)

Šalu na stranu, ostao sam bez motivacije, energije, malo sam se i umorio, tako da se ova godina preskače.

Pozivam i gorepomenutog kolegu da se sprema za organizaciju takmičenja za kraj decembra ove 2019., a ja obećavam to za januar 2020. Pozdrav!

Slavko Bovan је рекао...

Za "kaznu" Milan i Dejan ima da napišu 100 puta rečenicu: "Neću više preskakati termine za takmičenje!", "Neću više preskakati termine za takmičenje!", "Neću više preskakati termine za takmičenje!", "Neću više preskakati termine za takmičenje!", "Neću više preskakati termine za takmičenje!", "Neću više preskakati termine za takmičenje!", ...(ovako ali rukom, naliv preom, na pergamentu...).

Šalu na stranu, kolege su na vrijeme napomenule da iz određenih razloga ove godine preskaču takmičenje. Šteta, ali njihovi razlozi su sasvim razumni i razumljivi, te su samim tim i prihvatljivi. Držim ih palčeve da pripreme dovoljan broj rebusa za decembar 2019/januar 2020.