уторак, 26. фебруар 2019.

NOSTALGIJA (799)

Ljetni kviz 02.07.1988.
(Prilog: Jovan Nedić)

12 коментара:

Dejan Minić је рекао...

VUČITRN (V trči u N)

Dejan Minić је рекао...

Ljetni, a objavljen januara:) Treba 02.07.!

Iz nekog razloga Jovan piše naopako datum i lako može da se pogreši. Meni to deluje prilično uvrnuto, da budem iskren.

Svetlana је рекао...

Interesantno, ovde je kod pasijansa navedeno da se slova moraju anagramirati, međutim prva i poslednja reč imaju zajedničko slovo. :)
Izgleda da nikada nije bilo jasno koja su pravila ove zagonetke.

IlijaO је рекао...

221B Baker Street - Sherlock Holmes.

IlijaO је рекао...

Zbrajaljka: KLOPKA
Ako je na slici Josip Pejaković, a po meni, jest- onda bi rješenje trebalo biti "SELO PAKLAREVO",( PAKLEROVO), ali mi onda "ne štima" brojčanica!

-98025
716982
138153
-------
953160

Belirac је рекао...

U rješenju piše Selo-Paklerovo!

Belirac је рекао...

Moj "uvrnuti" način imenovanja skeniranih datoteka objašnjen je u rubrici "Iz moje enigmatske torbe (92)": OVDJE.

Belirac је рекао...

U objašnjenju to ne piše, ali kad se datumi ne pišu "uvrnuto", onda se ni datoteke ne slažu hronološki. A kad se ne slažu hronološki, onda ih je otežano ili nemoguće tražiti.

Suština je ipak u tome da u imenu datoteke pišu svi bibliografski podaci. Ja na svom računaru imam instaliram program "Everything" (preporučujem ga!) koji mi omogućava da preko takvih imena lako nalazim ono što tražim i da ne moram znati u kom je to direktoriju.

Milan S. је рекао...

Pasijans očigledno ne poštuje zlatno pravilo pasijansa. Izgleda da je ljeto bilo prevruće.

Dejan Minić је рекао...

Jovane, znam ja za sve to, i ne ulazim u opravdanost postajanja takvog načina beleženja podataka, samo kažem da je meni to uvrnuto i da mi smeta.

Često skidam i arhivaram razne skenove, a ove tvoje obavezno preimenujem. Imam pohranjene razne zagonetke po raznim fajlovima, normalno najviše rebusa, i uvek pored drugih podataka kod mene datum ide od dana, meseca i godine. Nemam ni najmanje smetnje da bilo šta nađem.

Milane S, da si toliko energije trošio na rebuse, dva takmičenja bi imali za šest meseca, a ovako post nekoliko godina:)

Анониман је рекао...


Rešenje anagramne ispunjaljke:

1. ŠIKARJE
2. PUŠKARI
3. POSTELJA
4. CRIJEVA
5. VENTURA

Konačno rešenje: ŠEŠIR I NOVAC STVARAJU PRIJATELJE!

Vlašar

Andon Koloski је рекао...

Moguće rešenje pasijansa- koji to nije:

JEDRO
odjek
dojka
jadov
KOTVA
motka
mozak
zamak
RAZMA