четвртак, 21. фебруар 2019.

ZRNCA (3504)

INDIREKT
Mi kažemo kašika, a... (2, 5)
Tonći Kulić

6 коментара:

Marko Mihaljević је рекао...

vi žlica

Анониман је рекао...

...ILUSTRACIJA JE IZVRSNA , Tonći

N. Petkovski је рекао...

zar je VI ŽLICA rešenje???

Kod ovakvih indirekata ovo bi bila FRAZA, a rešenje bi bilo spoj reči iz fraze, dakle VI + ŽLICA = VIŽLICA. I ja sam ovako rešavao, ali mi reč VIŽLICA nije poznata, pa sam je potražio na Hrvatskom jezičnom portalu i tamo je nema, ne postoji.

Nisam razumeo ovaj indirekt.

N. Petkovski је рекао...

E, sad moram da se korigujem. Na internetu sam pronašao da je VIŽLICA pas (dakle onaj na slici) i sad indirekt ima smisla. Eto na hrvatskom jezičnom portalu ga nema, a na Vikipediji ga ima.

Dejan Minić је рекао...

Nikola - Nikolica i vižla - vižlica:)

Анониман је рекао...

Hvala , Dejo ,......Tonći