субота, 26. јануар 2013.

TABELA




Rešenje rebusa:
1.KO FERMA ŠEFA (kofer, maše fa)
2.MORAMO STATI (mora, post, ati)
3. MIMO ZAKONA KREDITI JAPIJA (mimoza, konak, red Itija, Pija)
4. ZAVERU MARA KUJE (za Veru marakuje)

TABELA (neslužbena)
1.Ilija Đurković 35 (30 + 5)
2.Milan Sečujski  30 (30+0)
3.Milorad Živanić 30 (30+0)
4.Luka Pavičić 30 (30+0)
5.Nikola Petkovski 20 (20+0)
6.Vladimir Obradović 20 (20+0)
7.Mihajlo Džudžar 20 (20+0)
8.Sreten Perić 20 (20 +0)
9.Milosav Marjanović 10 (10+0)
10.Dušan Đukić 10 (0+10)

22 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Čestitam pobedniku, zahvaljujem autoru i svim učesnicima.

Vidimo se sutra na glavnom takmičenju.

Slavko Bovan је рекао...

10 takmičara nije malo za trening (ali moglo je više, zar ne?)

Bilo je još nekoliko rešavača, koji iz meni nepoznatih razloga nisu poslali svoje odgonetke.
(Možda čuvaju adute za sutra)

Slavko Bovan је рекао...

Nije zabranjeno komentarisanje rebusa (niti treninga)

Slavko Bovan је рекао...

Iako je rečeno da za pobednika ovog trening-takmičenja nema nagrade, ipak ima - sutra u 10 jedno vanredno "rebusanje".

Unknown је рекао...

Nestrpljiv sam da vidim o čemu se radi. Valjda ćeš objaviti neki moj rebus?
Večerašnji rebusi su bili interesantni, a namučila me je Vera Zvonareva (mislio sam da je Nađa Petrova) i svo vrijeme sam pokušavao sa "nađe" kao zadnjim pojmom. Mučio me je i konak u trećem rebusu, a prvo sam pokušavao sa "pet i-tija" i dobio interesantno ...apetiti japija na kraju (može se koristiti kao ideja). Marakuje da i ne pominjem, znao sam da će Dejan začiniti sa nekim cvijetom ili voćem!
Pozdrav svima!

ENIGMOTEKA је рекао...

Gde se zagubila moja pošiljka?
Poslao sam rešenja za prva 2 rebusa!

Slavko Bovan је рекао...

nije ništa stiglo

Анониман је рекао...

Kod trećeg rebusa sam bio vrlo blizu rešenja, i ja sam se uhvatio za "pet itija"...
Rebusi su stvarno dobri, samo je jedna stvar kod njih bitna - prepoznavanje. Jer ako se ne prepozna predmet ili osoba na slici, nema šanse da se reši. No, u tome je veće zadovoljstvo kada se reši i vidi autorova ideja.
Lozničanin

ENIGMOTEKA је рекао...

Ti to mene bojkotuješ zbog osmosmerki?

Slavko Bovan је рекао...

Svi koji su slali rešenja dobili su ODMAH poruku od mene da je rešenje stiglo. Tvojih nema ni na jednoj od mojih adresa. Ako se pojave u međuvremenu, uvrstiću ih u tavelu (zato je nezvanična).

Jovan Nedić je, takođe, poslao rešenje, ali je njegovo učešće bilo van konkurencije (i poruka ima oznaku nakon 21.30)

Анониман је рекао...

KO FERMA SEFA
kAKO DA SE ZNA DA JE TO FA KAD NEMA KLJUCA?

Анониман је рекао...

KONAK !? Pojam je slikovno nemoguce prikazati i zato smatram ovaj rebus neuspio.
Prije bi se reklo da slika prikazuje dvorac ili palatu.

Isto tako i prjam (nocna)mora.
Meni su ti rebusi nategnuti.
Izvinte na slobodnom misljenju.

Jovica

Slavko Bovan је рекао...

@ Jovica
Iznošenje mišljenja jeste dozvoljeno, čak je i poželjno.

Ja npr, mislim upravo suprotno. Smatram da je autor odlično prikazao dva pojma koja je teško ilustrovati. Posebno mi se dopada mora (mačku muči košmar da je goni miš!)

Drugo
Na anonimne predstavke ("nota fa") ne odgovaram (iako znam ko se zaboravio potpisati).

Slavko Bovan је рекао...

Naravno, uvijek ima mjesta raznim zapažanjima.
Npr. ja bih kod četvrtog rebusa, postavio drugi raspored riječi u rešenju

MARA KUJE ZAVERU (marakuje za Veru).

Kažem, ja bih...ali nisam autor, te poštujem Dejanovu postavu (koja je sasvim u redu)

Belirac је рекао...

A koja je to Vera na slici?

Belirac је рекао...

I kako se zna da je to na crtežu baš konak?

N. Petkovski је рекао...

Pošto je poželjno komentarisanje rebusa, evo i mog komentara: za prva dva rebusa nemam ama baš nikakvih "zamerki", naprotiv smatram da je jasno sa ključem i bez njega (a i čemu ključ?) da je nota FA i tu ne bi trebalo biti dileme. MORA je odlično prikazana, a posebno mi se dopali ATI. Ono što oni rade na slici je apsolutno nebitno, ali je dobro da zavara rešavaoce. Slažem se da je u trećem rebusu kamen spoticanja predstava KONAK-a. Zaista, to mnogo više liči na ZAMAK ili DVORAC i moje rešavanje je bilo usmereno u tom pravcu. Nije mi palo na pamet MIMO ZAKONA iako sam imao MIMO ZA..., pa bi onda verovatno i samo po sebi bilo jasno da se radi o konaku. Osim toga moja je nevolja bila što nisam dosad znao za reč JAPI (morao sam nakon objavljivanja rešenja da vidim šta je to u četveroslovnom rečniku). Taj rebus ne bih nikako rešio i nisam ga rešio. Za četvrti rebus, za mene je poslovični hendikep što ne znam naći ime osobe ako imam njenu sliku, a odmoglo mi je i to što dosad nisam sreo reč MARAKUJA, uvek gde sam je sretao negde napisanu, pisalo je MARACUJA.

Sve u svemu, ako su neki i pored ovih "nedostataka" rešili rebuse, znači da može da se reši (treba biti malo više oštroumniji), samo što takve nepreciznosti navlače rešavaoce u pogrešan smer, a time i umanjuju užitak rešavanja.

Dejan Minić је рекао...

Tek sad vidim ovo. Uobičajna priča. Gospodo, jednostavno , nije svako za rešavanje rebusa, ako vas se sve ono što ne znate ne dopada, nemojte rešavati.

Odgovoriću samo za konak. Konak je i kuća i dvor i palata i svako mesto gde se konači. Nisam stavio, recimo, konak kneginje Ljubice, što bi bilo lakše bar za one u Srbiji, jer mi se nije uklapalo u estetiku rebusa.

Анониман је рекао...

Dejanov odgovor je pomalčo bezobrazan. Pitam, dali je sastavljač zbog rešavača ili rešavači zbog sastavljača? ? ?

Jovica

Slavko Bovan је рекао...

Samo opušteno. Igramo se!
Počinje takmičenje i igranje!

Dejan Minić је рекао...

Nije moj komentar bezobrazan samo je oštar, jer kritike nisu na mestu. I ton mog komentara je reakcija na višegodišnju situaciju koja postoji na ovim našim enigmatskim blogovima. Jedna mala grupa ljudi radi sa velikim entuzijazmom, nesebično poklanjajući i svoje vreme i svoj rad nemajući nikakvu materijalnu nadoknadu (niti je traži) za to, a ne tako mala grupa ljudi stalno pokušava to da kritikuje, omalovaži, uglavnom kao anonimni. To ovde nije slučaj i pozdravljam Jovicu.
Aha, odgovor na poslednje pitanje je da su sastavljači zbog rešavača i obratno. To je nerazdvojiva celina, što znači da ja sastavljam rebuse i zbog sebe i drugih koji bi da to vide, reše.

Анониман је рекао...

BeapseEtegist xaikalitag unsubcubonemn [url=http://usillumaror.com]iziananatt[/url] ChopeDoxperve http://gussannghor.com UttertorS