недеља, 27. јануар 2013.

TABELA




TABELA (neslužbena)
1.Milan Sečujski 150 (150+0)
2.Ilija Đurković 145 (140+5)
3.Svetislav Cvetković 120 (110+10)
4.Luka Pavičić  115 (80+35)
5.Branislav Nikić 115 (70+45)
6.Vladimir Obradović 110 (100+10)
7.Željko Prvanov 55 (50+5)
8.Sreten Perić 70 (50+20)
9.Milosav Marjanović  45 (30+15)
10.Rešad Besničanin 40 (30+10)
11.Mihajlo Džudžar 40 (40+0)
12.Nikola Petkovski 40 (20+20)
13.Jovan Nedić 30 (30+0
14.Strahinja Vlajović 20 (20+0)
15.Jovan Novaković 20 (20+0)
16.Nikola Pešić 10 (10+0)
17.Nevenko Soldo 10 (10+0)
18.Petar Parlić 5 (0+5)

15 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Milanu čestitam (nagrada je knjiga!), a zahvaljujem autoru i svim učesnicima.

Slavko Bovan је рекао...

Već sam počeo lagerovati rebuse za neko sledeće takmičenje (npr. u martu).
Autor lično i personalno ja.

Milan S. је рекао...

Hvala, a hvala i Dejanu na još jednom zanimljivom takmičenju. Možemo li posle da vidimo i ko je rešio koje rebuse? (Zapravo, najviše me zanima koji su rebusi ispali najlakši a koji najteži.)

Slavko Bovan је рекао...

Detaljna analiza biće postavljena sutra uveče.

14. je najteži (onaj koji ti nisi odgonetnuo)

Inače, Milan je 15 rebusa tačno odgonetnuo i poslao u 21.29.
To je ujedno odgovor na pitanje da li su rebusi bili IZUZETNO teški :)

Bravo još jednom

Unknown је рекао...

Hvala Dejanu na odličnim zadacima i Slavku na domaćinstvu takmičenja.
Čestitke Milanu na pobjedi. Pretpostavljam da niko nije riješio rebus broj 14 koji je bio prilično težak.

Milan S. је рекао...

Ja sam od 14. digao ruke u startu, nisam čak ni pomoć pogledao :)

Slavko Bovan је рекао...

Kao što rekoh lagerujem rebuse (različite težine) za takmičenje koje slijedi. I već imam jedan koji ću STAVITI NA 14. MJESTO :)

Dejan Minić је рекао...

Čestitke Milanu na pobedi i zahvaljujem svima na učešću i pohvalama.

Taj famozni rebus sam naknadno prepravljao, pa je ispao neplanirano težak.

Slavko Bovan је рекао...

Vilio bih da je bilo 22 učesnika, ali šta je tu je...

Ipak, vrlo, vrlo, vrlo sam ponosan na sastav ekipe koja se takmičila. Vrlo lijepo društvo! Još jednom hvala svima, a posebno ovima iz donjeg dijela tabele koji su (iz raznih razloga) bili spriječeni da daju punu doprinos. Ipak, iako su znali da će biti nisko plasirani, poslali su rješenja. Potez za pohvalu, i moje uvažavanje!

Luka је рекао...

I od mene čestitka svim učesnicima, te "medaljašima". Zahvala domaćinu i autoru zadataka, a sa svojim učinkom moram priznati sam posobno zadovoljan, obzirom da sam uspio riješiti sve, osim onog prozvanog rebusa br. 14.

Luka је рекао...

Bilo je pitanje: Je li netko riješio sve rebuse? Ako je domaćin uredno evidentirao bodove, u što ne sumnjamo, Bane je riješio sve rebuse (7+9=166)

Slavko Bovan је рекао...

Kao što sam kazao, sutra će detaljna analiza. Sada sam veoma umoran.

Da, Bane je odgonetnuo i 14 (ali za nijansu drugačije od autorove zamisli). Ipak, žiri je uvažio to rješenje.
Sutra i o tome.

Бранислав Никић је рекао...

Ja sam ga rešio ovako: Prestala žena da se, diko, daje!
Sve pohvale Dejanu za lep izbor rebusa i bravo za Milana koji je bez naknadne pomoći rešio 15 rebusa.

Milan S. је рекао...

Moja posebna pohvala ide na račun rebusa br. 16, gde zaista napolju ima dosta zelenila :)

N. Petkovski је рекао...

Veoma dobri rebusi, ali mi termin za rešavanje nije odgovarao, nisam bio slobodan da ih rešavam, tek par puta sam ugrabio vremena da im se na trenutak posvetim. U hodu sam rešio dva rebusa, a onda pred sam kraj termina sam uspeo nakratko da rešim još 4. Kasnije, iza ponoći kad je rešavanje već bilo završeno i kad nisam bio opterećen vremenom sam rešio još 5 rebusa.

Ali, to nije bitno, bitno je da je bilo zabave i druženja, plasman mi nije uopšte imperativ, naprotiv, cilj mi je bio da i ja svojim učešćem odam priznanje i poštovanje autoru što se pobrinuo da pripremi zadatke. Smatram da je uspeo. Moji komplimenti, a komplimenti takođe i svim učesnicima, posebno onima koji su rešili sve ili gotovo sve.