среда, 30. април 2014.

REZULTATI 2. KOLA


Preporučujem PDF: STRANA 1 STRANA 2

35 коментара:

Rešad Besničanin је рекао...

Čestitke pobedniku, svima na tabeli kao i svim učesnicima ovog zaista inspirativnog takmičenja!

Zaista, žestoka konkurencija! Iskren da budem, mislio sam da će moj (kako reče Robert "rebus situacije") rad ostaviti utisak na članove žirija, međutim nije. Svejedno, lično sam zadovoljan da je jedini rebus koji sam poslao, nezvanično zauzeo 40-to mesto. Iza njega je više od 2000 rebusa!
Tim više što ja vrlo retko sastavljam rebuse, iako sam autor stotinjak!

Srdačan pozdrav redakciji "Kviskoteke" i članovima žirija! Nije ni njima lako.

Rešad Besničanin је рекао...

Ups, baš sam skroman! Moj rebus je na deobi 12. ili 13. mesta.

Slavko Bovan је рекао...

Jedno veliko tapšanje za Zdenka! Bravo!

Slavko Bovan је рекао...

Čestitam i svim kolegama koji su se domogli bodova!

Slavko Bovan је рекао...

Posebno sam ponosan na činjenicu da je među 32 imena i prezimena skoro polovina kolega koji su saradnici ovog bloga!

Slavko Bovan је рекао...

Naravno, teba zahvaliti i svim učesnicima.
(Pomalo sebi laskam da je i ovaj blog makar malo pridonio da masovno učešće bude još masovnije)

Slavko Bovan је рекао...

Da ne zaboravim kazati - naravno svojim plasmanom sam (isto kao u prošlom kolu) zadovoljan!

Alan marinić је рекао...

Čestitam pobjedniku! Vrhunski "jednostavni" rebus! Svaka čast! Naravno, čestitke svima koji su sudjelovali! :-)

Slavko Bovan је рекао...

Alane, dobro me podsjeti - Meni je izgleda zacrtano u horoskopu da na ovom prvenstvu (sadašnjem i prošlom) UVIJEK dijelim mjesto sa nekim od kolega iz Osijeka. Ne bih imao ništa protiv da tako bude i ubuduće :)

Marko Mihaljević је рекао...

Svim osvajačicma bodova iskrene čestitke od Marka. Posebno tapšanje za Capana kojeg inače smatram vrhunskim majstorom anagrama i rebusa.

Slavko Bovan је рекао...

Enigmati iz Srbije ni i ovom kolu nisu rđavo prošli. Četvorica u tabeli (2, 5, 7 i 10. mjesto) uopšte nije loše, zar ne?

Rešad Besničanin је рекао...

Evo još nekih impresija.

Nakon drugog kola najbolje plasirani enigmata iz Srbije je Slavko Bovan. Ero je trenutno na deobi PETOG mesta sa još trojicom kolega, i to kakvih imena: Marko Mihaljević, Miloš Milićević i Čedomir Jelić!
Zoran Radisavljević je na deobi ŠESTOG mesta sa takođe jakom trojkom: Zdenko Capan (autor pobedničkog rebusa!), Zdravko Žarković i Ivan Hrgović.
I na kraju, ja delim OSMO mesto sa autorima drugoplasiranih rebusa. To su Alan Marinić i Tihomir Jelić.

Tonči Milat је рекао...

Bravo Zdenko, bravo svima! 2000 rebusa, što će tek biti s anagramima? Zamišljam redakciju Kviskoteke kako mačetama probija put kroz papirnatu džunglu!

Dejan Minić је рекао...

Čestitke Zdenku, Slavku i svima koji su osvojili bodove!

Svojim sedmom mestom sam delimično zadovoljan, sigurno sam mogao da budem bolje plasiran, ali mi je najbitnije da sam ja svojim radovima vrlo zadovoljan. Svakako je veliki uspeh u takvoj konkurenciji (332 autora, 2050 rebusa) osvojiti bodove.

Zahvaljujem redakciji "Kviskoteke" na ovom lepom takmičenju.

Zdenko је рекао...

Zahvaljujem na čestitkama. Velika je čast biti među takvim majstorima, a pogotovo pobijediti u takvoj konkurenciji. Čestitam svim osvajačima bodova, a posebno se zahvaljujem uredništvu "Kviskoteke" na popratnom tekstu i dodijeljenoj tituli bana :)

N. Petkovski је рекао...

Čestitke prvom
Banu Capanu,
a onda i drugom
Slavku Bovanu,
zatim i svima
iz TIO tima
i ostalima
na blogovima


Rešad Besničanin је рекао...

Nikoli treba dati bodove za stihove :)

Бранислав Никић је рекао...

Čestitke Zdenko za maestralan rebus, a i svima ostalima koji su uspeli da osvoje bodove u ovako jakoj konkurenciji.

N. Petkovski је рекао...

Citiram Rešada:
"Nikoli treba dati bodove za stihove :)"

... kad već nisam dobio neki bod za rebuse koje sam poslao :):):) Eh, što nisi bio i ti u žiriju :):):)

Rešad Besničanin је рекао...

Od mene imaš 12 bodova za pesmicu!

Ilija Đurković је рекао...

Čestitam najuspješnijim kolegama i svima koji su uzeli učešće u ovom izvanrednom takmičenju. Takođe čestitke "Kviskoteci" na organizaciji ovog spektakla. Zadovoljan sam što sam se našao u tabeli u elitnom društvu na debitantskom nastupu na ovom takmičenju.

Mandrak је рекао...

Čestitam i ja laureatima. Mogu li se nekako videti ti rebusi?

Slavko Bovan је рекао...

Dva rebusa se vide na ovim stranicama, a ostali će biti objavljivani postepeno.

Slavko Bovan је рекао...

Ilija napomenu, ali da ponovimo, ovo su prvi bodovi za Crnu Goru na ovom (i sličnim) takmičenjima,

Mandrak је рекао...

Da, da. Video sam ta dva. Hteo sam još. :)

Marko Mihaljević је рекао...

Velika pohvala i čestitka za Iliju. Vjernom pratitelju svih enigmatskih događanja.

Ilija Đurković је рекао...

Hvala Marko, veliki pozdrav!

Rešad Besničanin је рекао...

Čestitao sam svima na tabeli, no želeo bih uputiti posebna "tapšanja" za moje drugare i na osvojenim prvim bodovima. Dejanu Miniću na deobi 7. mesta, Iliji Đurkoviću na deobi 9. mesta i obojici drugara koji dele 10. mesto: Josipu Dubroviću i Ivanu Andonovu.
Poseban pozdrav i za Marka i Čedomira na šestoj poziciji.

Stephanie је рекао...

Iz opisa u tekstu, tri su sigurno ALKAR I JEKA MAČKULA, PAPU KRIST RADUJE i NAŠI CESTARI GRADE MAGISTRALU.

Slavko Bovan је рекао...

Ovaj treći ima faul (grad - grade)

Slavko Bovan је рекао...

Sada žiri treba da se uhvati u koštac sa anagramima. Vjerujem da će im biti još teže.

Slavko Bovan је рекао...

Iz dobro obavještenih izvora saznajem da su kod anagrama (3. kolo) potučeni svi rekordi, rekordi nad rekordima.

Slavko Bovan је рекао...

Što se tiče Hercegovaca, na listi nisu svi za koje sam predviđao da će biti tu (nedostaju najmanje dvojica) ali je zato tu, na moju radost, moj prijatelj Željko Marinović (akter nekoliko "Eroteka"). Specijalan pozdrav za njega, ako ovo čita.

Mišo је рекао...

Iskrene čestitke pobjednicima! Redakciji čestitke za organizaciju ovog velikog takmičenja!
Ero, svaka čast - šampion si!

Slavko Bovan је рекао...

Hvala, ali šampion je Zdenko! (Još jednom mu čestitam)