понедељак, 28. април 2014.

REBUSANJE (906)


9 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Ovo je (možda) početak novog kruga rebusa koji je nedavno imao radni naslov od BUDE do MIRKE!

Luka је рекао...

Ko kome sike dira!
(Koko, Mesi, Kedira)

N. Petkovski је рекао...

MOJE CUCE BUCE - pročitajte ovo ali ćirilično.

P.S. Ovo nema veze sa gornjim rebusom, ali se uklapa u trend od BUDE do MIRKE

Rešad Besničanin је рекао...

Opasan je ovaj Nikola.

Mirka је рекао...

Mislim da ovaj Nikolin nema veze sa trendom od vikenda...samo da naglasim :)

Luka је рекао...

Ovdje mi pada na pamet da je jednom netko objavio:

VENU SISE RENATE KONČIĆ

(venus i Serena, te končić)

Inače, Renata Končić je pjevačica MINEA

Mirka је рекао...

Reagovanje u obliku krnjavog palindroma:
ILIJA, TIPA ZAPITAJ, ILI...(mozda neko već zna)

Ilija Đurković је рекао...

Luka, ja sam objavio ovaj rebus kod Jovana na forumu!

N. Petkovski је рекао...

Citat:
"Mislim da ovaj Nikolin nema veze sa trendom od vikenda...samo da naglasim :)"

Ako se ne varam, u svim radovima "trenda od vikenda" lajtmotiv su bile SISE. Pa i u mom javljanju koje treba pročitati ćirilično glavnu ulogu igraju SISE - ćirilično CUCE - СИСЕ (које ВИСЕ) ... da i ja naglasim :):):)