среда, 23. април 2014.

KVISKOTEKA (6.KOLO)



7 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Još jedan zanimljiv zadatak. Bravo za "Kviskoteku".

Rešad Besničanin је рекао...

Svaka čast Robertu i ekipi oko njega! Dosad još nisam učestvovao na zanimljivijem takmičenju!

Slavko Bovan је рекао...

Tako je Rešade!
Pravo je zadovoljstvo zabavljati se uz ove zadatke (Još da je malo više vremena!).

Slavko Bovan је рекао...

Sa posebnim zadovoljstvom promovišem ovo takmičenje enigmata na svom blogu, na FB i u ličnim kontaktiva sa kolegama. Kada nas je više, odmah je veselije!

Rešad Besničanin је рекао...

Slavko, ti si poslao samo jednu MM? Ja sam poslao dvije, a ovu što je osvojila drugo mesto, malo je falilo pa da je ne pošaljem. Ali rekoh, hajde kad sam sastavio jednu sa belinom, daj da napravim i jednu bez!
PS Pošalji mi tu tvoju sa Markom :)

Slavko Bovan је рекао...

rešade - Poslao sam ti križaljku. Da, samo jednu križaljku sam poslao. Biće objavljena na ovom blogu kad bude povoljna prilika!

Dejan Minić је рекао...

Ovakvo takmičenje može da osmisli samo tim ljudi koji pored velikog znanja ima i strasti i ogromnog entuzijazma ka enigmatici. Ovo takmičenje je, prosto rečeno, praznik enigmatike.