субота, 26. април 2014.

ROĐENDANSKA IMENARKA


8 коментара:

Rešad Besničanin је рекао...

Mladene, hvala ti na imenarki! Nije što je posvećena meni, ali uživao sam u rešavanju.:)
Vidim, trudio si se da ličnosti u imenarki budu raznovrsne, pa tako u njoj imamo: pevačice, fudbalere i druge sportiste, umetnike, naučnike ... Naravno da je najviše ličnosti iz sveta filma: glumci, režiseri i glumice.
Najviše mi se dopada što si me "ukrstio" sa Dženifer Aniston - ja uspravno, a ona vodoravno :)
PS Za Marka Mihaljevića: mogao bi da napravi repliku Mandrakovog noviteta, i predstavi ga rešavačima "Kviskoteke". Mislim da tvoj inicijalnjak nema ništa protiv!

Slavko Bovan је рекао...

Jedan Markov novitet biće objavljen sutra u rubrici "Evergrin".

Rešad Besničanin је рекао...

Na današnji dan su rođeni: Leonardo da Vinči, Meša Selimović, Ežen Delakroa, Dejvid Hjum, Marko Aurelije... A DžET LI, kineska zvezda akcionih filmova je moj vršnjak!

Slavko Bovan је рекао...

Zamalo ne lanuh nešto o vršnjaku :)

Slavko Bovan је рекао...

Treba obratiti pažnju i na bjelinu u ovoj ukrštenci/imenarki.

Rešad Besničanin је рекао...

Nije ovo nimalo jednostavno napraviti, pogotovo sa belinom. Ko ne veruje neka proba!

Slavko Bovan је рекао...

Rešena imenarka biće objavljena večeras, pa ko želi da se zabavi rešavajući, neka pohita :)

Mandrak је рекао...

Pa, srećan rođendan, Rešade. ;)