понедељак, 1. септембар 2014.

ASOCIJACIJE (517)

Autor: Štefan Markovič

10 коментара:

Marko Mihaljević је рекао...

da probam

UDAR

Slavko Bovan је рекао...

Ne.

Marko Mihaljević је рекао...

OBRUČ?

Slavko Bovan је рекао...

Nije.

Miodrag Bata Babović је рекао...

VATRA ili PLAMEN?

Slavko Bovan је рекао...

Nije.

Miodrag Bata Babović је рекао...

ODBRANA?

Rok Ban је рекао...

LJUBLJANA.
svakom ljubljančanu je odmah jasno da je to Ljubljana.
- Ljubljana je jedini grad koji je bio okružen žicom za vrijeme 2. svjetskog rata
- Ove godine Lubljana slavi 2000 godina rimske Emone
- Zmaj je u grbu Ljubljane
- Svjetsko prvenstvo u košarci 1970, zlato za Jugoslaviju, bio sam na toj utakmici, nazaboravljivo.

Slavko Bovan је рекао...

Ljubljana je ispravno.

Анониман је рекао...

Da, to je bila moja ideja. Sa jednom nadopunom, lane je bilo u Ljubljani i Evropsko prvenstvu u košarci, ali nisam bio na finalnoj utakmici Francuska:Španija, jer sam ležao u bolesničkom krevetu radi sloma noge, dok sam i ja bio na onoj famoznoj utakmici Jugoslavija:SAD 70:63 u hali Tivoli. Još i dandanas mi odzvanja onaj navijački refren LUNA VAŠA, ZLATA NAŠA (u prevodu mesec vaš, zlato naše), koji je aludirao na činjenicu, da je 1969 Apollo 11 slkletio na mesec. I ta noč je bila luda, ćitava noč buka i veselje. Negde 2004 ili 2006. godine imam objavljenu i jednu ukrštenicu na tu temu u Ugankarskom Izzivu. Pokušaću pronači reprint te stranice.
Štefan Markovič