среда, 20. јануар 2016.

KVIZORAMA 1242

Kvizorama broj 1242, 23. 1. 2016.
PDF STRANE

3 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Vrlo mi je drago što je na Memorijalu zabilježen veliki broj učesnika. Ovakve akcije uvijek valja podržati.

Unknown је рекао...

Колико сам могао разумјети, име и презиме се не рачуна као синтагма?

Tonci M је рекао...

Hvala kao i uvijek Borisu i cijeloj redakciji ne samo na vođenju sjajnog časopisa ( i natjecanja u njemu) nego i na iskrenoj i plemenitoj brizi o razvoju enigmatike: moja iskustva u komunikaciji sa svim Kvizoramašima su redom sjajna, i kad god je moja (elektronska) pošta uz uobičajenu suradnju sadržavala i neki usputni komentar, u odgovoru je (kao i u ovom uvodniku) bio jasan i smislen odgovor. Tim više mi je žao što nisam sastavio križaljku za Pavle-Libran, iako nije bilo od manjka pokušaja: jednostavno mi je format bio prevelik zalogaj za vrijeme koje sam imao na raspolaganju (poklopile su se poslovne obveze sa slatkim brigama oko planiranja vjenčanja, i tako to :)).

Poslao sam dva roglja koja sam sastavio u pauzi nakon marende na poslu, (15 minuta uz kavu), i znao da ovaj drugi "ne ide", ali mi je bio simpatičan pa sam ga uključio u pismo (i ako nekoga zanima, selo u Češkoj je STARE JANKY :D)