четвртак, 1. новембар 2018.

NOSTALGIJA (781)


Vladimir Šagadin (na svom FB profilu):
"Osmoškolac" za moju, bugarsku školu u Banja Luci, moje prve novine koje sam napravio, uredio i složio. Bio sam sedmi razred. Bilo je tekstova, poezije, enigmatike...
Srećom, bilo je to u onom razredu kad sam dobio ukor pred isključenje, bio sam stvarno nemoguć. Ali me nisu smjeli izbaciti, jer sam bio odlikaš, aktivan u radu škole, kao što se vidi.
Tad sam naučio važnu lekciju da su mediji bitni, ali ne onako kako misliš da jesu.

3 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Sjećate li se ove vrste "štampanja"?
Ponešto sam i ja uradio na takav (mukotrpan) način. Kada su se pojavili fotokopir aparati, bilo je "prst u uho pa da zapjevamo".

Бранислав Никић је рекао...

Donji rebus: STO GOLOVA (stog olova). Bravo za jednog sedmaka!

Belirac је рекао...

Mogao bi nam Vladimir Šagadin skenirati (ili snimiti) cijelu enigmatsku stranicu (ili više njih jer se čini da se na poleđini prikazane stranice vidi lik križaljke).