уторак, 19. фебруар 2019.

PASIJANS OSMICA

Milan Sečujski

11 коментара:

Andon Koloski је рекао...

Možda ovo:
BOĆARICA
sobarica
?
sabiranje
satiranje
isturanje
istupanje
USTUPANJE

Marko Mihaljević је рекао...

Sad nemam vremena za kombiniranje. Evo na brzinu nekih prijedloga

Izvidbik
Zavidnik
Zavidnik /izvornik
?
Izbornik
Zbornica
Baronica

Boćarica
Bećarica
?
Repatica
Tapiranje
Istapanje
Istupanje
Ustupanje

Milan S. је рекао...

Marku fali samo jedna reč u drugoj polovini. Koliko sam ja video, ima je u RMS6, a u HJP nedostaje (iako se radi o tipičnoj tvorbi i sličnih primera ima mnogo). A za Andona, krenuo sam i ja preko sobarice, ali to se završilo lupanjem glavom o zid. Možda ćete vi imati više sreće.

Marko Mihaljević је рекао...

Može baretica- mala kapa bareta -:)

Milan S. је рекао...

Grozno, ali korektno :)
Moje rešenje bilo je PEĆARICA.

Milan S. је рекао...

Da malo pomognem: u gornjoj polovini imamo (u proizvoljnom redosledu):
- dva ženska zanimanja;
- nešto originalno;
- čoveka dugoročnih planova;
- nešto što treba da platite; i
- nešto po čemu se orijentišete u operativnom sistemu bez grafičkog korisničkog interfejsa.

Marko Mihaljević је рекао...

Izvidnik
Odzivnik
Izvornik
Vizionar
Vozarina
Voćarica
Boćarica

Marko Mihaljević је рекао...

Ups greška

Svetlana је рекао...

Ovako već može. :D
Mada me namučio odzivnik. Nisam nikada čula da se to tako zove. :)

IZVIDNIK
odzivnik
izvornik
vizionar
vozarina
vozarica
voćarica
BOĆARICA

Svetlana је рекао...

Marko je bio brži.
A ja gledam, bilo je 6 komentara, a kada sam poslala odjednom devet. :)

Milan S. је рекао...

Da, (komandni) odzivnik je standardni prevod za "command prompt", što je za naše prilike još i prilično dobar primer IT izraza kod koga je prevod zaživeo (barem u stručnoj literaturi i po fakultetima).

Bravo za rešavače!