субота, 10. јул 2021.

NOSTALGIJA (1283)


Piše Stanko Šarac

Imao sam običaj na mjestima zagonetačkih susreta prikupljati autograme sudionika. Ako nije bilo razglednice, bili su tu i neki drugi papiri! Fotoaparata nisam tada imao! Bio sam student četvrte godine na Pravnom fakultetu u Zagrebu! Nadam se da ovo može biti zanimljivo!

Ako se slažeš, onda vidi kako se može obraditi i objaviti, ali bi svakako bilo zgodno  "odgonetnuti" autograme sudionika! Prepoznajem dobar dio!
Pozdrav svima, a osobito onima koji prepoznaju svoje potpise! 

6 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Ilija Stančul

Neki Tip је рекао...

Nešto slično (ili možda to isto) je nedavno objavio i Nedjeljko Nedić na svom blogu. Dao je niz imena, no kad bi se baš zainatili lako bismo otkrili sve potpise. Moj je u desnom donjem uglu! Pozdrav Stanku i jedno pitanjce: ima li kakvu ideju za mene?

N. Petkovski је рекао...

Vidi se ko je bio glavna MARKA na ovom susretu. Na mestu za marku na razglednici stoji moj potpis!

Slavko Bovan је рекао...

Fehim Kujundžić

Nedjeljko Nedić је рекао...

Ja nisam dešifrirao sve, ali više od polovice jesam.

Belirac је рекао...

Kod ovakvog potpisivanja ja se uvijek potpisujem čitko jer koja je svrha svega toga ako npr. primalac razglednice ne može saznati ko se sve potpisao?