среда, 27. октобар 2021.

3D REBUS

Zdenko Capan

7 коментара:

Svetlana је рекао...

Da li je ova slika promenjena ili ja danas drugačije vidim? :)))
Juče sam videla dve Li Na na više manjih "nečega", a danas jednu Li Na na vrhu "nečega" što je iznad istog takvog "nečega". :D

Cryptoman је рекао...

Fenomenalan rebuski 3D ugođaj!
A teniserka je vjerovatno na kupama...

Svetlana је рекао...

Slavko, ozbiljno pitam - da li je bilo ikakve promene slike ?
Danas sam nekoliko puta bacila pogled i čitav dan vidim isto. Juče uveče sam ugledala nešto sasvim deseto. Inače, znam kako treba gledati, za 2 sekunde mi se pojavi slika, ali izgleda da mozak može različito da interpretira viđeno.

Ja sad mogu dati i rešenje - pre (tj. juče) s kupama Li Na - PRESKUPA MALINA :D

Slavko Bovan је рекао...

Nije bilo nikakvih intervencija od objavljivanja. Kako je objavljeno, tako je i sada.

Svetlana је рекао...

Nakupina kupina (na kupi na kupi Na)

Od sada ću svaki dan da zvirnem u sliku. Juče čak nije bio ni pun mesec, pa da kažem da je zato. :D

IlijaO је рекао...

Nekako mi je ovo rješenje(?) nategnuto! Zapravo je na kupi kupa, a na kupi NA LI!

Zdenko је рекао...

na kupi (na kupi Na)