среда, 27. октобар 2021.

NOSTALGIJA (1358)



 

Piše: Stanko Šarac
Još uvijek prebirem nostalgične priče i prisjećanja koja su dominirala tijekom razgovora s brojnim kolegama (starijim i mlađim!) tijekom nedavnog Varaždinskog druženja, Meni je posebno drago što sam u razgovoru s uglednim kolegom dobio i meni vrlo važne podatke o kojima ću vjerojatno štogod napisati čim se za to steknu potrebni uvjeti. Vidim da je i agilni Štef odmah posegnuo za arhivom!
Ovom prilikom bih svakako želio pohvaliti organizatora na čelu s g. Čotićem koji je u ova nezgodna vremena uspio organizirati Susret. Sudionici su svojim odazivom dali i primjeren doprinos. Ja sam, nažalost, zbog svojih drugih obveza, uspio doći samo u subotu. Posve sam zadovoljan susretima i razgovorima s dragim kolegama od kojih mnoge nisam vidio godinama. Drago mi je da sam neke kolege sam sreo prvi put!Treba njegovati ovu vrstu susreta i kroz današnje komunikacijske kanale poticati na zagonetaštvo. Dobrih primjera imamo.
Čini se da je bilo nekih nesnalaženja u komunikaciji, ali to ne smije biti razlog da sljedeći Susret ne bude još i bolji.
Objava rezultata me podsjetila na jedan natječaj prije 30 (trideset) godina. Uspio sam u svojoj dokumentaciji pronaći objavu rezultata natječaja "VUK 90" kao i pismo koje sam tada primio od organizatora! Rekao bih "profesorski" i stara škola posve primjerena tadašnjem vremenu i komunikacijskim mogućnostima.
Bio sam počašćen prvom nagradom u jakoj konkurenciji ali i pismom koje je potpisao inž. Jovičić!  Uz moju križaljku KVIZ je objavio i nagrađene premetaljke te kompletne rezultate. 
Čini mi se dobar primjer i za današnju tehnologiju!

4 коментара:

Gojko је рекао...

Anagram(i): Antun Augustinčić

Slavko Bovan је рекао...

Šest sati nema komentara.
Zaključak - Dobra ukrštenica!

Belirac је рекао...

Šesta do deseta nagrada za ukrštenicu: Nikola Petkovski dva puta.

Radojica је рекао...

Gospodine Šarac,
Srdačno se zahvaljujem na objavljivanju Rezultata konkursa "VUK-90" i Vašeg učešća.
Bila su to ipak dobra vreemena, i enigmatski listovi su rado objavljivli kvalitetne radove sa konkursa.
Sada smo ipak stariji. Srdačan pozdrav i dobro zdrvlje..
Radojica Jovičić