петак, 19. април 2024.

IDEMO U RABAC (7)


7 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Nekima je vrijeme da se obuvaju :)

Danko је рекао...

Ja sam se već spakovao. Ako bude sve u redu sutra ujutro u 4.30 stiže taxi, pa onda u bus za Rabac.

IlijaO је рекао...

Danko: Zar nije rano? Drago mi je da ćemo se opet sresti i pozdraviti!

Danko је рекао...

Nije , nije rano. Ja dolazim ovoga puta sa nizozemskom turističkom agencijom.U nedjelju (21.4.) dolazimo nas 30'ak u isti hotel i ostajemo do nedjelje 28.4.

Slavko Bovan је рекао...

Da li to znači da ćemo imati preko 100 učesnika (što dobrovoljnih, što silom dovedenih) :)))

Danko је рекао...

Onih mojih 30 više će se praviti Englezi !

Slavko Bovan је рекао...

Onda, to je zadatak za IlijuO.
Prošte godine u sitne sate Ilija nam je pričao dogodovšine, a u jednom momentu je zaredao tri priče...jedna iz Njemačke (uz opasku da baš ne govori perfektno njemački, ali se snalazi)...zatim jednu iz Francuske (s naglaskom da zna samo 3-4 knjučne francuske riječi, ali tokom priče skužili smo da priča makar kao Nikola Makedonski)...okolo veselo društvo navija i smije se najiskrenije jer su priče duhovite. Ali kad je krenuo s doživljajem iz Portugala...uskočih s potptanjem: "Nije valjda da se sporrazumijevaš i na portugalskom?". Odgovori: "Ma, ne..." i nastavi s duhovitom pričom. Okolo društvo popadalo od smijeha. (Jedva čekam da ponovimo nešto slično).

Dakle, Danko, pripazi ti te svoje holandske Engleze :)