среда, 17. април 2024.

TUŽNA VEST

 

18 коментара:

Aljoša Vuković је рекао...

Sućut obitelji, prijateljima i enigmatskoj zajednici! Počivao u miru Božjem!

Belirac је рекао...

In memoriam velikom enigmatu.

Belirac је рекао...

Sad sam saznao da je Antun Košir preminuo 13. aprila 2024. godine.
Na osmrtnici piše da će polaganje urne biti u petak, 19. IV. 2024, u 11 sati, na osječkom groblju Svete Ane.

Slavko Bovan је рекао...

Moje saučešće porodici, prijateljima i cjelokupnoj enigmatskoj zajednici.

Belirac је рекао...

Posljednji put vidio sam Antuna Košira 18. oktobra 2023. godine u njegovoj sobi na katu Doma za starije i nemoćne u osječkoj Drinskoj ulici. Bio je dobrog zdravlja i dobrog raspoloženja pa smo prijatno razgovarali skoro dva sata. Pokazao mi je čim se bavi, šta čita i šta sastavlja te mi je poklonio neke enigmatske stvari koje više nema gdje čuvati.
Tog dana zbog nekog kvara nije radio lift, ali njemu lift nije ni trebao jer se vrlo lako kretao po stepenicama dolje i gore.

Neki Tip је рекао...

Napustio nas je još jedan istinski zaljubljenik u zagonetke, dragi prijatelj, suradnik i urednik te strojarski tehničar Antun Košir. Bio je član enigmatskog udruženja Bjelovar od 1. siječnja 1970. godine, gdje je objavio na stotine zagonetaka (stihovne zagonetke, rebusi, čarobni likovi i dr.), sudjelovao u uređivanju priloga za listove ZDČ. Prvu zagonetku objavio je u osječkom Rebusu 1959. godine (prije 65 godina!). Autor je brojnih noviteta (školjka, kliješta, rebus spunerizam ...), a za svoj rad dobio je Goranovu zagonetačku nagradu, nagradu Zlatna piramida, enigmatsku nagradu Boris Janković i nagradu Zlatni Kvisko. Posebno priznanje dodijelilo mu je Zagonetačko društvo Čvor povodom pedesete obljetnice rada toga društva.

Počivao u miru zagonetačka starino. Iskrena sućut obitelji i svima koji su te znali i voljeli.

Stjepan Horvat

Анониман је рекао...


ISKRENO SAUČEŠĆE PORODICI KOŠIR I ENIGMATSKOJ PORODICI.

Gordana i Vladimir Šarić

B. Antonić је рекао...

Bio je dobar čovjek, dobar prijatelj i zagonetač ravan najvećima. Počivao u miru.

Gojko је рекао...

Moje saučešće porodici i njegovim prijateljima.
Cijenio sam i cijenim njegov način rada. I sam tu težim da mu budem blizu,po njegovom stilu,odabiru tema.Od "sitnica" je pravio krupnice.
Počivao u miru.

Анониман је рекао...

Saučešće familiji!

Zijadin

Zdravko је рекао...

Počivao u miru. Saučešće porodici.

N. Petkovski је рекао...

ISKRENO SAUČEŠĆE NJEGOVOJ PORODICI I SVIM NJEGOVIM ENIGMATSKIM PRIJATELJIMA.

Imao sam čast i veliko zadovoljstvo pre nekoliko godina posetiti ga i prijatno porazgovarati s njim u domu u kojem je stanovao. Neka počiva u miru.

zvonko је рекао...

Iskrena sućut obitelji.Bio je veliki zagonetač a meni uzor u rebusnom stvaralaštvu.Počivao u miru.

Dejan Minić је рекао...

Saučešće njegovoj porodici i kolegama.

Jedan od najvećih. Enigmatsko stvaralaštvo će biti znatno siromašnije bez njega.

Luka је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Luka је рекао...

ŠOK NAM I TUGA N(U)TRINE!

Iskrena sućut obitelji i kolegama enigmatima.

Sijećam se susreta s Antunom u Osijeku (proljeće 2012.), kada mi je čestitao za 'nadpojam' zemljoradnica u piramidi s Cameron Diaz.

Бранислав Никић је рекао...

Iskreno saučešće porodici i enigmatskim kolegama!

Danko је рекао...

SAUČEŠĆE PORODICI.