петак, 16. септембар 2016.

ANAGRAMIRANJE (2434)


10 коментара:

IlijaO је рекао...

ANAGRAM S IZMJENOM
PREMETALJKA-LOGOGRIF
ZAGONETKA

Luka је рекао...

Tako je Ilija!

Zdenko је рекао...

MARGINALNO GORI GAF!

Luka је рекао...

Hvala na komentaru Zdenko! :)

Zdenko је рекао...

Nitko ne počinje anagramirati sa namjerom da napravi logogrifni anagram, koji može biti vrlo efektan, i ima svoje mjesto među sitnim zagonetkama, ali to je ipak samo rezultat neuspjeha u stvaranju efektnog čistog anagrama :).

Iznimka su ova dva tvoja logogrifa koji su tako namjerno napravljeni kao ilustracija rješenja.

Zdenko је рекао...

KANO TEZGA!

Luka је рекао...

Vjerujem da u mom komentaru Zdenkovog vrlo efektnog premeta: LOGOGRIFNI ANAGRAM, prepoznata šala, i makar on tvrdi istinu, on ipak ne "definira" sam sebe.
VM Capan je odlično zapazio moju namjeru izrade ovih uradaka. Dakle, ideja mi jest bila napraviti uradak koji opisuje sam sebe (tzv. samozagonetka), i mislim da sam u tome uspio, jer su obje varijeante suvisle. Razmišljajući kako ilustrirati isto, sjetih se uratka starog 20-ak godina, koji je nastao kad mi je u riječkom Izazovu ustupljeno mjesto za prezentaciju zagonetaka sa primjerima, u što mi se lijepo uklopio Petar Krelja, hrvatski dokumentarist, redatelj, filmski kritičar.
Dakako, da se slažem sa zdenkovom tvrdnjom glede anagramiranja.

Sneška је рекао...

GOLJI REFLEKTOR, PA...MAG!

Sneška је рекао...

Greška, treba:
GOLJI REFLEKTOR PA...MAG!

Zdenko је рекао...

Luka, naravno da sam prepoznao šalu. Na ovom blogu je objavljen jedan moj KRNJI ANAGRAM koji definira samog sebe :)

RANGA KRAMI (+NJ)