среда, 12. јул 2017.

JOVANOV SLOGOVNI KVADRAT (91)

KRI, KRI, LjA, ME, ME, NI, NI, PRE, SE, SE, ŠTE, TE, TE, TI, TI, ZAN
Vodoravno i uspravno: 1. Pokriti sebe čime položenim odozgo, 2. Biljka iz porodice glavočika, velikog okruglog cvijeta; bjelica, krijesnica, popadika, ravan (mn.), 3. Stanovnici banatskog grada u kome je rođena Mileva Marić-Ajnštajn (alternativni etnik enigmatski nije baš zgodan, a vi otkrijte zašto), 4. Rasadište; bogoslovija (ek.).
Napomena: Kvadrat je sastavljen u septembru 1997. godine.

Autor: Jovan Nedić

5 коментара:

Mandrak је рекао...

PRE - KRI - TI - SE
KRI - ZAN - TE - ME
TI - TE - LJA - NI
SE - ME - NI - ŠTE.

Što se tiče alternativnog etnika, evo indirekta: Mama ti je krava, tata vo, a ... :)

Slavko Bovan је рекао...

Da.

IlijaO је рекао...

TITELAC, Mladene!

Belirac је рекао...

Baš me zanima da li je neko nekada za stanovnike Titela rekao: TI - TELCI!

Belirac је рекао...

Kako je nastalo ime Titel?

Na hr.Wiki piše ovo:

"Titel je vrlo staro naselje. Postoje tragovi naseljavanja još u pretpovijesno doba. Naseljen je još u kameno doba. Područje Titela su naseljavali Kelti, kasnije Skordici i Sarmati. Za vrijeme Rimskog Carstva, bio je utvrdom. Izvorno ime mu nije poznato. Postoji vjerovanje da je mjesto dobilo ime po rimskom caru Titu. Huni pod vodstvom Atile drže oko 450. godine Titel i iz njega upadaju u Rimsko Carstvo. 600. godine potukoše Bizantinci Avare kod Titela."