понедељак, 18. септембар 2017.

OGLASNIK (21)



Jutros sam imao prijatan telefonski razgovor sa Antunom Jurićem koji živi i radi u Kelnu. Poziv me iznenadio iako je Vjeko Hudolin najavio da će me kolega Jurić pozvati. Naime, pitam se kako je znao da će današnja „Nostalgija“ biti posvećena njemu? (tempirano za objavu pre nekoliko dana).
Antun Jurić kaže da ima nameru da se (re)aktivira kada je sastavljanje zagonetaka u pitanju, pa prikuplja enigmatsku literaturu. Zainteresovan je za enigmatske knjige (leksikone, rečnike, zbornike,...) objavljene na Balkanu prethodnih 20-25 godina, kao i enigmatske kompjuterske aplikacije. Pošto će biti učesnik SOZAH-a obećao sam da ću doneti „Leksikon srpskih enigmata“ (imam primerak viška), „Mamutsku skandinavku“, „Kikindske enigme“ i još pokoju knjigu, a ostale kolege pozivam da postupe na sličan način. Kolega Jurić ima nameru da knjige plati, ali nama niko ne brani da neke knjige i poklonimo (Zar ne!?).   

6 коментара:

Nedjeljko Nedić је рекао...

Rado ću mu pokloniti moje tri ovogodišnje knjige. Radujem se novome poznanstvu.

Luka је рекао...

Neobično me obradovala vijest da će Anton doći na SOZAH, pa da se malo prisjetmo nekadašnjih druženja na svjetskim prvenstavima u logici!

Danko Kujundzic је рекао...

Neka skokne do mene u Rotterdam da se upoznamo ( Keln nije daleko, komsije smo ) Imam jedan rjecnik za njega. Danko

Бранислав Никић је рекао...

Može li e-mail kolege Jurića?

kzj је рекао...

Može da skine i moje rečnike.

Анониман је рекао...

Prvo, moj prijatelj Antun Jurić ne živi u Kolnu već u obližnjem Aachenu odakle su i braća Schumacher. Drugo, otkako su svjetska prvenstva u rješavanju zagonetki postala logička(?!), otada ni Antuna više nema na njima. Veselim se susretu s Antunom. Pero