петак, 8. септембар 2017.

REBUSANJE (2933)


8 коментара:

Dusan је рекао...

Ko lako rita!

Dejan Minić је рекао...

Jedan lagani, za novine prvenstveno namenjen.

Dušane, bravo za ovo rešenje, a odgovor je životinja na slici - KONJ:)

Ja sam neko drugo rešenje zamislio.

Mandrak је рекао...

Ko lava lovi.

Milan Žarkovački је рекао...

Već objavljen moj rebus na blogu Rebusi: http://rebusi.blogspot.rs/2016/12/blog-post_94.html

Dejan Minić је рекао...

Izvinjavam se, nisam registrovao.

Milan Žarkovački је рекао...

Baza, Baza! :-) Kad sam pravio taj rebus čudno mi je bilo da ga niko nije već objavio, pošto je tako, da tako kažem, očigledan, pa sam dobro proverio u Bazi.

Ali evo, zahvaljujući ovom, ponovnom, objavljivanju dobili smo alternativno rešenje.

Dejan Minić је рекао...

Napisao sam komentar kod Baneta o tome ispod mog rebusa DOMET LETONIJE. Skoro uvek gledam bazu, ali evo taj mi je promakao. Bane vidim da ne gleda uopšte, kao i neki drugi.

Milan Žarkovački је рекао...

Nije lako biti blogovlasnik: Kako da zameramo Banetu što ne gleda u Bazu, kad ju je i sam u velikoj meri napravio?! Bitno je da se greške ispravljaju.

U vezi s tim, ne sviđa mi se što su i u Bazu ušla neka ponovna objavljivanja rebusa; to kao da poručuje da ne treba ispravljati greške, protivrečno je smislu Baze.