среда, 13. фебруар 2019.

JOVANOV SLOGOVNI KVADRAT (176) s proširenom dijagonalom

ČI, ĆI, ĆE, DE, DE, GRE, GRE, I, I, KR, ME, ME, NO, NO, NjA, NjA, RT, S, SE, ŠTE
Vodoravno i uspravno: 1. Lični naziv čovjekov koji se dobiva na obredu stupanja u hrišćansku vjeru, 2. Dio građe na kome stoji krovna konstrukcija (mn.), 3. Koreografija KUD-a "Zora" iz Silaša, izvedena na Srpskoj večeri održanoj u Zagrebu 12. I. 2019. godine, 4. Kolač umiješan s pčelinjim proizvodom (mn., umanj.).
Autor: Jovan Nedić

7 коментара:

N. Petkovski је рекао...

(KRŠ+TE) NO I ME
NO (SE+ĆE) GRE DE
I GRE (S+RT) NJA
ME DE NJA (ČI+ĆI)

Belirac је рекао...

Rješenje je - tačno!

Nedjeljko Nedić је рекао...

Što je u dijagonali?

Belirac је рекао...

Pa u dijagonali su po dva sloga :)

Belirac је рекао...

Iako je pitanje da li se kombacija S+RT sastoji od dva sloga?

N. Petkovski је рекао...

Prvi put srećem i rešavam ovakvo nešto - po dva sloga u jedno polje i dopalo mi se. I ja sam hteo da komentarišem to da li su S+RT dva sloga, ali sam osustao, nisam želeo da kvarim užitak. U svakom slučaju - interesantna stvar.

Belirac је рекао...

Ako se S + RT tretira kao jedan slog, onda slogovni kvadrat može imati ovakav oblik

KRS NO-- I---- ME
NO- SAČ GRE DE
I---- GRE SRT NjA
ME- DE-- NjA-- CI