среда, 6. фебруар 2019.

NAJAVA I POZIV


3 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

EKK će pripremiti dva pehara za mlade šampione.

Slavko Bovan је рекао...

Počele da stižu prijave.

Slavko Bovan је рекао...

Juče smo Vanja i ja završili komplet od 200 pitanja za naredni masters. Nije bilo ni malo jednostavno, ali uspjeli smo. Još prošle godine u ovo doba smo se javili (dobrovoljno) da uradimo pitanja za baš ovaj masters (februar 2019). Podijelili smo oblasti (Vanja je bio šef našeg dvočlanog tima) i lagano smo prikupljali pitanja. Već 3-4 mjeseca sam "arhivirao" moguća pitanja i sakupio sam ih 50-60, a onda se desio kurcšlus s mojim računarom. Odjednom se uzjogunio i nisam imao pristup D disku pa sam krenuo od početka - s novim pitanjima i pokojim kojeg sam se sjetio sa arhiviranog spiska. Ne bih vas gnjavio tim problemima da se nije desilo ono što se desilo...Kada smo završili i poslali 200 pitanja na superviziju, računar je opet prikazao D disk (Sam od sebe). Sada mi dođe da ta pitanja (kojih se dosta nisam sjetio) štampam na papiru i onda sve od muke pojedem.