среда, 26. фебруар 2014.

ANAGRAMIRANJE (551)



7 коментара:

Ilija Đurković је рекао...

PAKO DE LUSIJA

Neki Tip је рекао...

Pako de Lusija

Slavko Bovan је рекао...

Ilija odgonetnuo gornji a Štef donji anagram

Gojko је рекао...

PA,DO KULISA JE !

ljubica је рекао...


U KOLAPS I JADE!

(Slavko, imaš odličan anagram i na Sofijinim zidu. Samo ne znam imaš li ovlaštenje da ga uzmeš :) )

Slavko Bovan је рекао...

Taj anagram, ako sam dobro zapazio objavljen je kod Željka. Slažem se da je odličan.

Obično sa FB prenosim samo one anagrame za koje su mi autori izričito kazali da se mogu koristiti. Sofija mi povremeno pošalje mejlom pokoji rad.

Slavko Bovan је рекао...

Još jutros je na ovu temu Luka imao jedan anagram, ali mu tada rekoh da anagrame na nevesele teme objavljujem u izuzetnim slučajevima, a pošto nisam bio u mogućnosti da anagram pripremim (imam ograničen pristup internetu do 15.00) posavjetovah ga da ga plasira negdje drugo.

Večeras mi stiže ovo Dejanovo, potpuno pripremljeno. Dakle, mnooooogooo mi je uštedio trud, pa je i objavljeno.