субота, 22. фебруар 2014.

REBUSANJE (776)

Aktuelnost

12 коментара:

IlijaO је рекао...

NAPAD PREDINA- (Zorane,Zorane,što ti je to trebalo??!!?)

Slavko Bovan је рекао...

Da.
To je namjerno uradio da bi se našao na ovom popularnom blogu :)

IlijaO је рекао...

"IN" PREPAD DANA.(Iako debelo u autu)

Slavko Bovan је рекао...

Kakve sve budalaštine ljudi prave, samo ne bismo li ih pomenuli na "TiO". Zoran Predin je uspio (da izađe iz anaonimnosti).

Slavko Bovan је рекао...

Autor mi je uz ovaj rebus poslao i link edukativnog sadržaja koji se nalazi
OVDE

Dejan Minić је рекао...

Slavko ,ne diraj čoveka! Zoran je veliki muzičar i pravi šmeker na sceni.

Dejan Minić је рекао...

Dugo sam se mislio da li da pravim ovako jednostavan rebus (sa dopisanim slovom), ali je prevagnula aktuelnost rešenja. Ne moraju svi rebusi da budu izvanredni:)

Buda је рекао...

Pošto već imam privilegiju da mogu reći da mi je Zoran prijatelj, a vidjet ću ga ovih dana (ima koncert s Massimom u Zagrebu) jer mu moram uručiti karikaturu Pere Pismestrovića (bila na naslovnici Kvizorame), mogu obećati da ću mu prezentirati Dejanov rebus. Pozdrav

Slavko Bovan је рекао...

Pozdrav i za tebe i za Zorana Predina, a i za zlosrećnog sudiju :)

Dejan Minić је рекао...

Ipak nisam uzalud pravio rebus:)

Nisam siguran da će se Zoranu dopasti rešenje rebusa, u svakom slučaju, bila bi mi privilegija da pogleda moj rebus. Ko zna, možda postane i stalni pratilac Slavkovog bloga.

Buda је рекао...

Naljutit se neće, to mogu sigurno reći unaprijed, za ostalo ćemo vidjeti!

Slavko Bovan је рекао...

Idealno bi bilo da napraviš mini-reportažu sa fotografijom.