недеља, 23. фебруар 2014.

PODRŠKA ZA MIRKU



Piše mi (nam) Mirka Šajić
Poštovanje, gospodine Bovan, Već neko vrijeme pratim Vaš blog, i odlično se zabavljam i mnogo stvari sam naučila. Zainteresovala sam se za enigmatiku (mada sam zaljubljenik još od djetinjstva). Ponekad, za svoju dušu, napravim neki rebus. Najzanimljiviji su mi slovni. Ako nije nametljivo s moje strane, poslala bih Vam kad nešto osmislim, pa da mi kažete da li to iole valja i kako da unaprijedim. Ja i bez odobrenja šaljem jedan rebus.  
Veliki pozdrav iz Prijedora

(8,6)
MA   φ   ZQ

9 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Ovakva pisma me uvijek razvesele. Zapažam da se u zadnje vrijeme javlja podosta novih sastavljača enigmatsik zadataka. Svi će od mene dobiti podstrek za dalji rad.
Ovaj blog je otvoren za saradnju i iskusnim sastavljačima, ali i početnicima.

Slavko Bovan је рекао...

Lično nisam veiki ljubitelj slovnih rebusa (skloniji sam slikovnim) ali poštujem i zainteresovanost za ovu vrstu enigmatskih zadataka.

Mirka је рекао...

Hvala. Nadam se da će mi neko i dati neki savjet.Pozdrav svima.

Slavko Bovan је рекао...

Kod slovnih rebusa glavni kvalitet je kada se od manje slova (u postavci) dobije duži rebus. Dakle, mnogo bolje je kada su "dodatne riječi" zastupljenije - više, dalje, prije, naspram, udaljeno, nakošeno...

Slavko Bovan је рекао...

Da li je ovo autobiografski rebus?

Mirka је рекао...

Nije, ali riječ matematika mi se nije uklopila.

Dejan Minić је рекао...

Red je i da se reši i na taj način podrži Mirka.

PREDAJEM FIZIKU (pred A je M, fi, z i ku)

Slavko Bovan је рекао...

Rješenje je tačno.

Gojko је рекао...

Samo naprijed Mirka-
biće rebusa i cijela zbirka !